יום רביעי, 15 בינואר 2014

הלוואות בלון



להלוות כסף מן הבנק זה לא דבר קל לאף אחד מטבע הדברים, אך אין כל צל של ספק כי יש מקרים ורגעים כאלה ואחרים, אשר בהם זה יכול להיות הצעד החכם ביותר שתעשו בסופו של דבר. מקרים כאלה יכולים להיות אירועים אשר אתם רוצים לממן למשפחה, קנייה של מכונית חדשה, טיול לחו"ל או אפילו שיפוץ בבית. האמת היא כי זה ממש לא משנה למה אתם רוצים לבקש הלוואה, כי מה שחשוב יותר זה בעצם בסופו של דבר לבחור את ההלוואה אשר תתאים בדיוק לצרכים וליכולות שלכם, ועל כן כדאי שגם אתם תכירו את האפשרות של הלוואות בלון אשר מוצעות כיום.

מה הן ההלוואות האלה?
הלוואות בלון הן סוג של מימון ביניים אשר הבנק נותן לכם, כי מן הרגע שבו אתם מתחילים להחזיר אותן אתם משלמים רק את הריבית ואת ההצמדה ללא הסכום של הקרן עצמה. לעומת זאת, את הסכום של הקרן אתם תחזירו בבת אחת בתאריך שייקבע אל מול הבנק מראש, ומשמעות הדברים היא שלא בכל חודש יהיה עליכם להחזיר חלק מן ההלוואה. 

הלוואות בלון

האם זה מתאים לכולם?
בפירוש לא, וכדאי לדעת זאת מראש. הלוואות בלון יכולות להתאים לאנשים שונים אשר יש להם חסכונות כל שהם אשר עומדים להשתחרר במועד מסוים, ולאנשים שיודעים מראש שבתאריך מסוים הם עתידים לקבל כספים ממקורות שונים. זו נקודה חשובה ביותר כי כפי שהוזכר, הלוואות בלון מחזירים בבת אחת לבנק ועל כן חובה לדעת מראש שיהיה מאיפה להחזיר הלוואה שכזו.

מה הוא גובה הריבית על הלוואות כאלה?
זה מאוד תלוי בגורמים שונים ואי אפשר לענות על השאלה הזאת בצורה חד משמעית. עליכם לדון בדברים גם עם הבנק שממנו אתם שוקלים לקחת הלוואות בלון, ובנוסף לכך, הרבה פעמים סכום ההלוואה ישפיע גם הוא על הריבית. חשוב לעשות את כל הבירורים הדרושים עוד לפני שאתם חותמים על הסכם של הלוואה עם הבנק, כי רק כך תוכלו לדעת שאתם לא מכניסים את עצמכם לסיטואציה כלכלית שתהייה בעיתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה