יום שלישי, 4 במרץ 2014

עורך דין נזקי גוף



מהם נזקי גוף ולמה דרוש עורך דין נזקי גוף במקרים אלה?
נזקי גוף הינה הגדרה כללית לנזקים שנגרמו לאדם מכמה סיבות אפשריות ואלו הן:
·         תאונות דרכים
·         תאונות דרכים בהם נפגע הולך רגל
·         תאונות עבודה או מחלות מקצוע
·         רשלנות רפואית
·         תאונות במקומות ציבוריים או פרטיים
·         ועוד
על מנת לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לאדם שנפגע באחד או יותר מקטגוריות אלה יש לפנות לסיוע של עורך דין נזקי גוף המתמחה בתחום דיני הנזיקין ומכיר את התנהלות בתי המשפט ואת החוק בתחום זה. 


חומרת הנזק קובעת את גובה הפיצוי
נזקי גוף נמדדים על פי חומרתם, וככל שהנזק חמור יותר תהיה התביעה לפיצוי גדולה יותר. כאשר אדם שבר יד או רגל יהיה הפיצוי שונה לחלוטין במידה ונקבעו לו אחוזי נכות בדרגות שונות, או במקרים שנגרם לו נזק נפשי גדול שניתן להוכיח אותו. עורך דין נזקי גוף יכול להעריך את גובה הפיצויים לפי חומרת הנזק ולתבוע אותם על פי תקדימים מן העבר עבור הלקוח שלו.
כמו במקרים שבהם נעזרים בעורך דין הבקיא בחוזים או בנושאים כלכליים או בנושאי מיסוי, או בפלילים, כך יש לנהוג כאשר אתם נפגעים ומבקשים לקבל פיצויים מהאדם או מהגוף שגרם לנזק הגופני שלכם.
נזקי גוף הוא מושג הכולל את כל הנזקים העלולים להיגרם לגוף מסיבות שונות. על מנת לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם יש להתייעץ ולקבל סיוע של עורך דין נזקי גוף, כדי שידע להגיש את התביעה הנכונה או להגיע להסדר פשרה עם האדם או הגוף שגרם לנזק מבלי להגיע לבית המשפט וזאת לנוכח בקיאותו בחומרת הנזק, הפיצוי שתוכלו לקבל בגינו ובקיאותו בדיני הנזיקין והתנהלות בתי המשפט במקרים אלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה