יום חמישי, 27 במרץ 2014

שמלות כלה



בחירת שמלות כלה מושלמת
אין ספק שהמלכה של ערב הכלולות היא הכלה. הכלה צריכה להיות הכי יפה ובולטת, ולהרגיש שהיא נראית הכי טוב שאפשר. קרה לך פעם שהגעת לחתונה, השמלה של הכלה היתה מהממת, התכשיטים היו מיוחדים ומעניינים, והאיפור החמיא מאוד לפניה, אך משהו בכל ההופעה לא ממש הסתדר? בעת בחירה של שמלות כלה חשוב מאוד להקפיד להתאים את השמלה לאביזרים השונים. שמלה אשר אינה מותאמת לתסרוקת, לאיפור, לתכשיטים ולנעליים, תראה מגוחכת ולא הולמת.  

התאמת השמלה למבנה הגוף
בנוסף להתאמה של שמלות כלה למראה הכולל חשוב מאוד כי השמלה תתאים גם למבנה גופך. כל אחת מכירה את האזורים הטובים ואת האזורים הבעייתיים שלה בגוף, וחשוב לבחור בשמלה אשר מבלטה את הטובים, ומטשטשת את הבעייתיים.
·         בעלות חזה גדול יכולות לבחור בשמלה עם מחשוף יפה, ולא בשמלת סטרפלס ישר.
·         בעלות מבנה גוף רזה יבחרו שמלות עם קימורים על מנת להעניק לגוף מבנה נשי.
·         בנות מלאות יבחרו בשמלה עם קפלים וכיווצים בחלקה העליון של השמלה, על מנת לטשטש את האזור.
·         ואילו בנות בעלות גוף במבנה אגסי יבחרו בשמלה צמודה בחלקה העליון, ומתרחבת מן המותניים ומטה. 


שמלות כלה להשכרה או רכישה
רכישה של שמלות כלה עשוי להיות עסק יקר. מה גם ששמלות כלה נותרות בארון בערב שלאחר החתונה, ולרוב אין להן שימוש נוסף. לכן, בנות אשר מוגבלות בתקציב יכולות לבחור בהשכרה של שמלת כלה, על מנת לחסוך רבות במחיר. אם את בעלת תקציב גדול, ומעוניינת להשאיר לך את השמלה למשכרת, רכישה היא האופציה הטובה בעבורך. אולם, אם התקציב שלך דל, תוכלי לבחור בשמלה מושכרת בהתאמה אישית, אשר תשמש אותך לערב הכלולות.
המחמאות בדרך
שמלות כלה צריכות להיבחר בקפידה. שמלה אשר מתאימה במיוחד לכלה אשר לובשת אותה תגרום לה להיראות זוהרת ויפה, ולהרגיש מלכה ליום אחד.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה