יום שלישי, 4 במרץ 2014

לופט



עצות לחיפוש אחר לופט
בעת חיפוש אחר לופט לאירוע כדאי להתמקד במספר קטגוריות יחסית קבועות. בשלב הראשון יש להבין מה מחפשים. ההבדלים הם בעיקר בסוג האירוע המתוכנן והסוגים השונים של מתחמי הבילוי מתאימים עבור אירועים יוקרתיים, מסיבות רווקים, הפקות אופנה, וועדי עובדים, מסיבות גיוס, מסיבות שחרור, נופש וכן הלאה. כפי שניתן לראות, לכל אירוע יש מאפיינים שונים המשפיעים על הבחירה. הדבר החשוב הוא להתאים בין מתחם האירוח לבין הצרכים של המבקרים. גם הגיל הוא פקטור משמעותי בהקשר הזה, היות ולא כל המתחמים מתאימים עבור בני נוער או צעירים. 

אבזור ואטרקציות
הקטגוריה הרלוונטית השנייה במהלך חיפוש אחר לופט מתייחסת אל האבזור. גם כאן האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות, ונעות בין אבזור בסיסי של מערכת שמע, מרפסת או ג'קוזי, לבין אבזור מתקדם מהסוג של מערכות קריוקי, בריכת זרמים, שולחן פוקר וכן הלאה. ההמלצה היא לבצע את הבחירה על פי אטרקציות המתאימות לאופי האירוע המיועד. 



איזור ויישוב
קטגוריה שלישית ולא פחות אטרקטיבית לחיפוש אחר לופט בוחנת את האיזור ואת היישוב. זו סוגיה מורכבת יותר מכפי שנהוג לחשוב, משום שלא תמיד המקומות הקרובים הם הרלוונטיים ביותר. יש לסנן בין איזורים שונים בצורה גסה ולהבחין בשלב הראשון בין הצפון, המרכז והדרום. בשלב השני אפשר להיכנס אל עובי הקורה, ולבדוק מה ההבדלים מבחינת מחירים ואבזור בין לופט בגליל המערבי לבין מקום דומה בגליל העליון והתחתון. השוואה דומה אפשר לבצע גם באיזורים אחרים בארץ, עד שמוצאים את המקום המספק מענה מקיף לדרישות ולצרכים.

קביעת המחיר
הקטגוריה הרביעית מאפשרת בחירה על פי מחיר. ניתן להגדיר טווח מחירים רצוי, או לסנן באופן ספציפי על פי התאמה בין לופט, אבזור ומיקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה