יום חמישי, 17 באפריל 2014

הורוסקופ

הורוסקופ

אצל רוב האנשים יש סקרנות ברמה כזו או אחרת לגבי מה שיקרה להם בעתיד, לכן זה מסביר מודע יש כל כך הרבה אנשים שעוסקים בתחום של הורוסקופ ואסטרולוגיה. לכן אם גם אתם רוצים לדעת מה צופן לכם העתיד ואיך ייראה השבוע הקרוב שלכם, אין כל סיבה שתוותרו על קריאתו של הורוסקופ איכותי שתוכלו למצוא בלא מעט עיתונים.


למה מתייחס ההורוסקופ
קשה לענות על השאלה הזאת, כי זה מאוד תלוי איזה הורוסקופ אתם קוראים והיכן אתם קוראים אותו. יש הורוסקופ שהמהות העיקרית שלו אלה הם התחומים הבינאישיים ויש הורוסקופים שבהם הדגש העיקרי הוא נושא הקריירה. אין ספק שבכל שלב של חיינו יש דברים אחרים שיכולים לעניין אותנו יותר, ולכן מה שכדאי לעשות הוא למצוא את ההורוסקופ שבו תוכלו לקרוא התייחסות גם למה שמטריד אתכם.

מי כותב את ההורוסקופים השונים
?
לגבי השאלה הזאת ניתן לראות שאומנם לעיתים לא האסטרולוגים עצמם כותבים אותם, אך את הרעיון ואת מהות ההורוסקופ אכן מכתיבים אנשי המקצוע. זה אומנם נכון שלא כל הורוסקופ שתוכלו לקרוא יהיה באותה הרמה כמו ההורוסקופים האחרים, אך במידה ותחפשו לעומק תוכלו גם אתם למצוא הורוסקופ שנכתב על ידי איש מקצוע מוביל.

האם הדברים אמיתיים
?
לא פשוט לענות על השאלה הזאת, כי לא תמיד מה שכתוב בהורוסקופ זה בדיוק מה שקורה. לעיתים מדובר על תנודות קטנות ולעיתים על סוג של אנרגיות, אך מה שבטוח, זה שאם התחום הזה מחזיק מעמד כל כך הרבה שנים, הרי שיש דברים בגו. על השאלה האם כל מה שתקראו בהורוסקופ השבועי שלכם אכן יתגשם או לא תוכלו לענות רק אתם, כי אחד מהדברים החשובים זו האמונה שלכם בנושא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה