יום ראשון, 20 באפריל 2014

מקלחון פינתי



האיכות הגבוהה של מקלחון פינתי
קשה לחשוב על מקלחון פופולרי יותר, מאשר המקלחון הפינתי. הסיבה לכך נועצה כמובן ברך ההתקנה הייחודית שלו. בכדי להתקין מקלחון פינתי, אין צורך בתשתית מוקדמת שתהיה בחדר הרחצה. ברגע שמזהים שיש את הדוש ופתח הביוב באחת מפינות החדר - אפשר לתחום אותם היטב, בעזרת מקלחון פינתי. המקלחון עצמו, מורכב מקירות ודלתות של זכוכית, ואלו יכולות לספק את האיטום הטוב ביותר שיש, ומכאן יוצאים לחוויית רחיצה יוצאת מהכלל.

כל היתרונות במקלחון הפינתי
כמובן שבהתקנה של מקלחון פינתי אתם יכולים ליהנות משורה ארוכה מאד של פתרונות מעולים. מעבר לכך שמדובר על ניצול מעולה של שטח חדר הרחצה שלכם, הרי שאתם גם מקבלים פתרון נהדר שמאפשר לכם למצות עד תום את חוויית הרחיצה עצמה. הזכוכית שממנה מכינים את המקלחונים הפינתיים, היא זכוכית מחוסמת ברמה הגבוהה ביותר שיש. למה הכוונה? זו זכוכית אשר לא נשברת או נסדקת. לכן, גם אם מופעל לחץ על הזכוכית - היא נותרת במקומה, וכך אתם יכולים להתקלח בבטיחות מלאה.



ניתן אף להתקין כיום מקלחון פינתי ביחד עם אביזרי בטיחות מסוימים. המקלחונים הפינתיים מותקנים פעמים רבות עם ידיות אחיזה אשר יותקנו על קירות החדר עצמו. כך, אם אתם מתקלחים ומעוניינים לשמור על שיווי משקל - ניתן להיעזר בידיות.
מעבר לדברים הללו, הדלתות של המקלחון ננעלות בסגירה מגנטית, וכך אין סכנה שהמים יצאו החוצה מהמקלחון ויגרמו לרטיבות בחדר.

ולמי זה יכול להתאים?
כמעט לכל אחד! למעשה, אם יש לכם חדר רחצה בבית, עם פינה שבעבר שימשה למקלחת עם וילון - מדוע שלא תעשו לה הסבה, ותתקינו מקלחון פינתי בביתכם? המקלחונים הפינתיים יכולים להתאים לבתים פרטיים, לבתי מלון וצימרים, למוסדות ציבור, ועוד.

תגובה 1: