יום שבת, 3 במאי 2014

פיתחת מזל



הדרך שלכם לעצמכם
אנשים רבים חשים כי אין להם מזל בחיים. לא במקום הלידה והחברה שאליה נולדו, לא בשם שנתנו להם, לא ביכולות ובאופי שניתנו להם וכדומה. כל אלה יכולים להשפיע על המזל של האדם אבל ניתן לשנות דברים רבים גם אם לא את הגורל עצמו (למי שמאמין בכך). פתיחת מזל היא הדרך של האדם לעזור לעצמו גם אם הוא מקבל עזרה מאדם חיצוני היכול לאבחן את הסיבה לחוסר המזל שלו. למרות שהמאבחן יכול אולי לעשות זאת ואף להצביע על נתיב חדש שעל האדם לפסוע בו, הרי שבסופו של דבר את הדרך על האדם לעשות בעצמו וזוהי בחירתו.

איך עושים פתיחת מזל
פתיחת מזל עושים לאחר שמבררים את הסיבות לתקיעה שיש לכם. לרוב תגלו כי הסיבה לתקיעה אינה חיצונית אלא פנימית, ואת זאת רבים מגלים באמצעות הנומרולוגיה הקבלית שמאפשרת למבינים בכך ללמוד רבות אודות האדם מתוך אותיות שמו ותאריך לידתו המדוייק. אחרים עושים זאת באמצעות הכנת מפה אסטרולוגית שמאפשרת להם להציץ לתוך צפונות מורכבותו של האדם התקוע ולהציע לו דרכים שונות לעשיית פתיחת מזל. פתיחת מזל קשורה יותר מהכל ברצון הכנה שלכם לעבור את התהליך שיסיר מכם את עין הרע או את חוסר המזל הפוקד אתכם.


להאמין או לא להאמין
"עד שלא תנסה לא תדע", אומר המשפט הידוע, וכך גם בתחום זה. פתיחת מזל הוא רק ביטוי שנשמע מסתורי, אבל למעשה אין כאן שום דבר מסתורי, אלא דרך שיש לעשות לתוך הפנימיות שלך על מנת להוציא אותך מהמצב שבו אתה נתון. אין ספק כי אנשים המאמינים בתהליך מראשיתו יהיו נינוחים יותר ויגיעו לתוצאות המקוות במהירות גדולה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה