יום רביעי, 18 ביוני 2014

לופטים במרכז



לופטים במרכז למסיבות אפטר פארטי
יש לא מעט הזדמנויות בחיים, שבהן אתם תרצו להמשיך ממסיבה מרכזית, למה שמכונה אפטר פארטי - כלומר, חלק מסוים שממשיך את המסיבה, אבל כולל כמות מצומצמת יותר של מוזמנים, ומוקם במתחם אחר. הדבר נפוץ בעיקר לאחר חתונות, שמהן ממשיכים לאפטר פארטי עם חברים קרובים ומעט קרובי משפחה. עם זאת, הדבר יכול להתקיים גם מסיבות אחרות, מכל סוג. היכן אפשר לחגוג את מסיבות האפטר פארטי? אין שום ספק כי לופטים במרכז, מספקים לכם את המתחם המושלם בדיוק למסיבות שכאלו.

המענה המושלם והמותאם
בכדי להבין את הקשר ההדוק בין לופטים במרכז לבין מסיבות אפר פארטי, מספיק להציץ אל הלופטים הללו. לופטים במרכז מצוידים בין השאר ברחבת ריקודים, מערכת הגברה, מערכת קריוקי, תאורת מסיבות, שולחנות משחק כמו ביליארד ופוקר, בריכת שחיה פרטית, אמבטיות ג'קוזי, מיטה זוגית מפנקת במיוחד, ספות נוחות ורחבות, וכמובן נוף מדהים שנשקף מהמרפסת של הלופט. כך בעצם, לופטים במרכז, שכוללים בממוצע מקום שיכול להתאים ל40 עד 60 איש, הם המקום המושלם למסיבות אפטר פארטי, עם האנשים שקרובים לכם יותר מכל.



מה עם לוח הזמנים?
חשוב לציין שאפשר לשריין מקום במסגרת של לופטים במרכז כל שעה ביממה שנוחה לכם. לרוב, משכירים לופטים במרכז החל משעות אחר הצהריים, ועד לשעות הבוקר. מה המשמעות? שאתם יכולים להגיע ללופט בשעות הערב, להתחיל לחגוג, לאחר מכן להישאר לנוח בלופט, ורק בשעות הבוקר המאוחרות או הצהריים המוקדמות, אתם מפנים את הלופט. הדבר מאפשר לכם לזמין לופטים במרכז, ואז לחגוג ממש כל הלילה לפי הצורך שלכם.  ללופטים עצמם אתם יכולים להגיע מאד בקלות בשל המיקום הבולט שלהם, לחנות בחניה הפרטית, ופשוט להתחיל לחגוג, בכל שעה ביממה שאתם רק רוצים, עם המוזמנים הפרטיים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה