יום רביעי, 18 ביוני 2014

כיצד נבחר מרכזיות IP למשרד?



החלטתם שאתם מעוניינים בהתקנה של מרכזיות IP למשרד שלכם. אתם קיבלתם החלטה חכמה ונבונה מאד. אין ספק שהעתיד הוא במרכזיות הIP, ובהתקנה של מרכזיות IP למשרד, אתם תוכלו ליהנות ממגוון רחב מאד של אפשרויות, בשדרוג תשתית הטלפוניה שלכם בעסק, ותוכלו להפוך את העבודה במשרד לפשוטה וקלה הרבה יותר. עם זאת, יש כל כך הרבה מרכזיות שונות מטעם יצרניות מגוונות - איך תבחרו את המרכזיה הטובה ביותר?

 
כמה טיפים שכאי להכיר
ראשית, כדי לדעת אילו מרכזיות IP למשרד אפשר לבחור, כדאי לדעת מיהם השחקנים המרכזיים בתחום. אין ספק שהמרכזיות של חברת פנסוניק נחשבות מובילות בתחום, ובפרט בישראל. עם זאת, פנסוניק לא לבד. אפשר למצוא כיום גם מרכזיות IP למשרד של חברות כמו אוויה, אסטריקס וחברת ייסטר. כל החברות הללו, משרתות מיליוני לקוחות ברחבי העולם - ואתם תוכלו לבחור מהי החברה שתתאים לכם.
לרוב, כל חברה אשר משווקת מרכזיות IP למשרד תדגיש כמובן את מה שמייחד אותה. יש לזכור שבאופן בסיסי, כל המרכזיות הללו פועלות על בסיס אותה תשתית, ומדובר על מרכזיות ש80% מהתכונות שהן מציעות - משותפות לכולן. עם זאת, יש מרכזיות שבכל זאת יתמכו יותר בקישוריות למחשב. יש מרכזיות ששמות את הדגש על יציאת שיחות לקווים סלולאריים. יש כאלו שמתמחות בתמיכה בכמה שיותר שלוחות, יש שמציעות יותר כלים סטטיסטיים, וכיו"ב. עליכם כמובן להבין מהם הצרכים המרכזיים במשרד שלכם - וכך תוכלו לבחור את המרכזיה הטובה ביותר.

לפנות לייעוץ מקצועי
אחרי שתקראו את המידע על מרכזיות IP למשרד, אם עדיין תהיו מבולבלים בין כל החברות והתכונות, הדבר המומלץ ביותר הוא פשוט לפנות לחברה מקצועית שעוסקת בתחום. כך תוכלו לקבל מידע מלא ואמין על המרכזיות הללו, ולהבין איזו מרכזיה תיתן לכם את המענה המקיף ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה