יום רביעי, 30 ביולי 2014

מוסך איווקו

מוסך איווקו נותן שירות טיפולים ותיקונים עבור משאיות איווקו ומשאיות שונות. במוסך ישנו צוות מקצועי אשר עובר הכשרות קבועות על ידי החברה המייצרת. הצוות של מוסך איווקו מכיר את המשאיות השונות לרבות הסוגים הקיימים ושנות הייצור שלהן והוא מקבל משאיות לצורך טיפולים שוטפים שיש לעשות, לצורך תיקון תקלות כשאלו מופיעות וכן המוסך מטפל במשאיות לאחר תאונת דרכים ומאפשר להן לחזור לנהיגה בטוחה בכביש.

טיפול שוטף
כדי שהמשאית תיסע בבטיחות ותגן על הנהג ועל הסביבה שלו יש להקפיד על הוראות היצרן ולבצע טיפולים שוטפים. טיפולים שוטפים מתבצעים במוסכים המורשים על ידי צוות שמכיר את כל סוגי המשאיות של איווקו ועבר הכשרה מעשית לטיפול בהן. כאשר מבצעים טיפול שוטף נהנים ממשאית בטוחה יותר וכשהטיפולים מתבצעים בזמן הסיכוי להרחיק את התקלות רק הולך וגובר.



תיקון תקלות
מוסך איווקו יכול לקבל את המשאיות השונות לביצוע תיקוני תקלות. לפני שמביאים את המשאית למוסך מומלץ לקבוע תור כיוון שתיקון תקלות יכול לערוך זמן מה ומומלץ להביא את המשאית כשהצוות פנוי לקבל אותה. כמובן מוסך איווקו יכול לטפל בתקלות השונות של המשאיות כיוון שהצוות העובד בו מוסמך על ידי החברה ועובר הכשרות שונות. כאשר עושים תיקון תקלות משתמשים בחלפים מקוריים למשאית, חלפים אשר מיוצרים על ידי החברה.

במקרה של תאונה

במידה והמשאית עברה תאונה יש לקחת אותה לבדיקה גם אם נראה שהיא יכולה להמשיך לתפקד כרגיל. משאית היא כלי רכב כבד ולנהג יש אחריות לנהיגה בטוחה שכוללת נהיגה בכלי בטיחותי. מוסך איווקו יכול לבדוק את המשאית לאחר כל תאונה שהיא עוברת ולבצע בדיקה יסודית האם היא כשירה לעלות חזרה אל הכביש או האם יש להעביר אותה טיפול לפני שנוהגים בה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה