יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

מרכזיה משוכללת



מרכזיה משוכללת זו מרכזיה לעסקים אשר יודעת לעשות כל מה שכל מרכזיה יודעת לעשות ועוד הרבה יותר מזה. כולם יודעים כי היעוד המקורי של המרכזיה היה לנתב שיחות ממקום אחד לאחר בתוך העסק, אך מה שלא כולם יודעים הוא הוא שניתן לשים בעסק מרכזיה משוכללת שתשמש את העסק בצורות שונות כמו למשל הקלטה של השיחות לצורך בקרת שירות או תיעוד שיחות בענן ושילוב של מערכת ניהול קשרי לקוחות. כל עסק יודע מהי החשיבות של כל אחת מהתכונות שהוצגו וכל שצריך הוא מרכזיה משוכללת על מנת ליהנות מהתכונות הללו.




הקלטת השיחות
הקלטת שיחות היא אחת התכונות אותן ניתן לקבל במרכזיה ותכונה זו מאפשרת לעסק לבחון את השירות אותו הוא נותן. נהוג לציין שאתם מקליטים את השיחות על מנת שהלקוחות ירגישו בנוח, אפילו אם הם לעולם לא ישמעו את ההקלטה. ההקלטה היא תכונה מובנית בתוך המרכזיה ואתם יכולים לבחור האם תרצו להקליט את כל השיחות או לא. כיוון שהיום שמירת ההקלטות היא פשוטה, ניתן לשער שהעסק ירצה תיעוד מלא של מה שקורה בו.

תיעוד שיחות בענן
היום העסק לא צריך להשקיע משאבים רבים בשמירת כל המידע שלו. שירות התיעוד אותו ניתן לקבל על ידי התקנת מרכזיה משוכללת יכול להיות שימושי מאד אם אתם רוצים לשלוף שיחות מהעבר ולבדוק גם את הצעות המחיר או ההסכמים השונים עם הלקוחות שלכם, הסכמים שנאמרו להם בעל פה.

מערכת ניהול לקוחות
מערכת ניהול לקוחות, או מערכת CRM יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם ועל ידי התקנת מרכזיה משוכללת אתם יכולים לעקוב אחר הלקוחות ולהציע להם שירותים שונים וגם לחזור אליהם לאחר שנתתם להם הצעת מחיר מוקדמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה