יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

עורך דין תאונות



הכנת מסמכים לקראת פגישה עם עורך דין תאונות
פגישה עם עורך דין תאונות היא חלק חשוב בתהליך של הגשת תביעה. לא משנה באיזה סוג של תאונה מדובר, חשוב להגיע מצוידים במספר מסמכים. במקרה של תאונת דרכים נדרש תיעוד רפואי מלא. התיעוד כולל את כל הפרטים החל ממועד התאונה ועד ליום הפגישה עם עורך דין תאונות. בנוסף, הלקוח חייב להגיע אל משרדו של עורך הדין עם תעודת ביטוח חובה, רישיון רכב ורישיון נהיגה. כדאי לוודא מראש שכל הרישיונות בתוקף ולמנוע הפתעות לא נעימות.



מסמכים נוספים איתם מגיעים לפגישה עם עורך דין תאונות דרכים הם תלושי שכר, הוכחות לנזק וגם דו"ח שמאי או קבלות על תיקון הרכב במידה וישנן. תלושי השכר מיועדים להגשת תביעה בגין פיצוי בסך מסוים, בעוד הוכחות לנזקי הרכב משמשות לצורך מימוש פיצוי כספי. אם קיימים נזקי גוף כגון צלקות, שטפי דם, חתכים או פצעים, יש להגיע עם תמונות ברורות ורלוונטיות. מנגד, בתאונת עבודה יש להגיע עם מסמכי המוסד לביטוח לאומי.

תאונות עבודה ותאונות ברשויות ציבוריות
יש עורכי דין המתמחים בתאונות עבודה או תאונות הקשורות לרשויות ציבוריות. עורך דין תאונות כזה ידרוש מהלקוח להציג תמונה של המפגע, המכשול או המכונה מהם נפגע. מטרת עורך הדין היא להשתמש בתמונות הללו כדי לתעד את המפגעים הקשורים לרשלנות. צילום מדרכה משובשת או בור ברחוב יכולים להטיל את האחריות על הרשות המקומית ולגרור פיצוי כספי בסך מאות אלפי שקלים. יחד עם זאת, גם כאן צריך לזכור את החשיבות של מסמכי המוסד לביטוח לאומי הנוגעים למקרה התאונה.

לסיכום, יש הרבה מסמכים בהם משתמשים לצורך ניהול פגישה תקינה עם איש מקצוע כגון עורך דין תאונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה