יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

וילות בגליל העליון



למה לבחור וילות בגליל העליון?
חופשה בגליל העליון היא חוויה בלתי נשכחת. ראשית, מדובר על חבל ארץ הררי בצפון שבו ניתן לראות נוף עוצר נשימה כמעט מכל פינה. שנית, הגליל העליון תחום עם הים התיכון, בקעת בית הכרם, עמק החולה ובקעת הירדן. המשמעות היא שניתן להזמין וילות בגליל העליון כדי לצאת לטיולים ולבקר בשמורות טבע. הגליל העליון הוא מוקד משיכה לתיירים מחו"ל, בני זוג בחופשה רומנטית ומשפחות עם ילדים ותינוקות. הוא נמצא במרחק נסיעה קצר יחסית מהמרכז ויש בו מגוון עצום של וילות ומתחמי אירוח.

כדאי להזמין וילות בגליל העליון לכל אורך השנה ולראות מקרוב את הייחודיות של האיזור. ההרים בגליל העליון גבוהים אולם העמקים צרים ועמוקים. לכל וילה בגליל העליון יש מאפיינים שונים לחלוטין ממקומות אירוח באיזורים אחרים. בנוס,, תמיד אפשר להגיע לגליל העליון כדי ללון בקרבת הר מירון. זו הר המתנשא לגובה של מעל 1,000 מטר מעל פני הים.



מתי כדאי להגיע לגליל העליון?
גם מבחינת תנאי אקלים ומזג אוויר יש הרבה יתרונות לבחירת וילות בגליל העליון. מי שמתלבט בין עונות השנה ישמח לדעת כי מדובר על איזור עם אקלים ים תיכוני לח. הקיץ בגליל העליון חם ובכל וילה יש מזגן, שטח מקורה, בריכה ומתקני ברביקיו. לעומת זאת, החורף בגליל העליון נוטה להיות קר וגשום אך גם בו ניתן ליהנות מהפוטנציאל של וילות מפנקות. וילות בגליל העליון ערוכות לחורף ויש בחלקן אח, קמין ואמצעי חימום חשמליים.

בשורה התחתונה, לא צריך להתלבט הרבה לפני שמזמינים וילות בגליל העליון. האיזור מומלץ לכל הגילאים ויש בו המון אטרקציות מפתיעות. כדאי להגיע אל הגליל העליון למספר ימים לפחות או להזמין מקום בוילה לקראת סוף שבוע ספונטני, חופשה שנתית או באחת מתקופות החגים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה