יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

ציפוי אמבטיה להשבת המראה החיוני



חדר האמבטיה הוא בין המקומות החשובים ביותר בבית. אנו משתמשים באמבטיה על בסיס יומי, נהנים בה מפרטיות וגם נכנסים אליה כדי להתרענן מהשגרה. יחד עם זאת, רובנו לא מביאים בחשבון את המראה החיצוני של האמבטיה. למראה יש משמעות גדולה בהקשר של אמבטיה והוא משפיע על המוטיבציה ועל איכות החיים שלנו. אמבטיה מבריקה, נקייה, גדולה ומפנקת היא הדרך היחידה לשמור על איכות חיים גבוהה לאורך זמן.
 
ציפוי הוא כיום הפתרון המקובל עבור השבת המראה החיוני לאמבטיה. ציפוי אמבטיה מיושם על ידי אנשי מקצוע במספר שלבים פשוט. תהליך הציפוי נמשך זמן קצר והוא מציע יתרונות רבים. התהליך כרוך בהסרת הציפוי הקיים ולכן הוא מבטיח אחידות. לאחר התזה של ציפוי חדש יכול הלקוח ליהנות מאמבטיה עם מראה חדש לחלוטין. 



ציפוי אמבטיה במבחר צבעים
אפשר לבצע ציפוי אמבטיה במבחר צבעים וכך להתאים בין הציפוי לבין אופי החלל. חברות מקצועיות העוסקות בתחום נותנות אחריות לתקופה ארוכה על הציפוי, מנחות את הלקוח כיצד לנקות את הציפוי וגם נותנות טיפים לתחזוקה נכונה. מעבר לכך, ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת על ציפוי אמבטיה לצד הלבשת אמבטיות או הרכבת אמבטיה חדשה המורכבת מחומרים אקריליים שאינם מתקלפים. 

אין להקל ראש במראה החיצוני של האמבטיה. מי שמבצע את הציפוי חש בשדרוג באופן מיידי ומספר על שינוי בהרגלים. הציפוי יכול להתאים לדירות קיימות העומדות לפני שיפוץ או לבתים חדשים. עלות הציפוי אינה גבוהה והיא בכל מקרה משתלמת בהשוואה לאלטרנטיבות. הציפוי מאפשר להמשיך להשתמש באמבטיה, אולם הוא מחדיר לתוכה את הרעננות החיונית. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמחליטים ליישם ציפוי אמבטיה ולקבל הצעת מחיר מסודרת לפי הצרכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה