יום שישי, 2 בינואר 2015

אולם אירועים קטן



אולם אירועים קטן עם אטרקציות
גודל האולם לא אמור להשפיע על היכולת לשלב אטרקציות באירוע. מי שרוצה לערוך אירוע במקום קטן יכול להזמין עשרות סוגים שונים של אטרקציות. יש אטרקציות המיועדות לימי הולדת, מסיבות הפתעה, בריתות, אירועי בר/בת מצווה וכמובן חתונות. סוגים אחרים של אטרקציות יתאימו עבור אולם קטן לאירועים עסקיים. למעשה, דווקא בתוך אולם אירועים קטן ניתן להביא לידי ביטוי את הייחודיות של האטרקציות. באולם כזה האורחים נהנים מיחס אישי והם לא צריכים לסבול מעומס או צפיפות.

כדאי לשלב אטרקציות לפי אופי האירוע ולהביא בחשבון את מספר המוזמנים, הגיל הממוצע והתנאים באולם. אפשר להתייעץ עם נציגי אולם אירועים קטן ולשמוע את חוות דעתם על אטרקציות מסוימות. יש אולמות בהם האטרקציות מוצבות בקבלת הפנים או בכניסה, לעומת אולמות אחרים שבהם ניתן לשלב את האטרקציות על רחבת הריקודים או בין השולחנות. 


חוויה של פעם בחיים
אולם אירועים קטן מציע חוויה של פעם בחיים עבור האורחים. שילוב מוצלח של אטרקציות משדרג את האירוע ומעניק לו ערך מוסף. יש אירועים הנערכים סביב אטרקציות מסוימות ואירועים בהם האטרקציות נשארות ברקע בלבד. אפשר לתאם את האטרקציות מול חברות העוסקות בתחום ולערב את התקליטן לטובת הקצאת מערכות סאונד ותאורה. 

מסעדה, גן פתוח או מתחם סגור יכולים לשמש בתור אולם אירועים קטן. יש הרבה אפשרויות לעצב אולם קטן ולשלב בתוכו את האטרקציות לפי העדפות בעלי האירוע. השאיפה היא לנצל את היתרונות של אולם אירועים קטן ולהימנע מהוצאות מיותרות. מומלץ להקצות זמן להשוואה בין אולמות, להגיע לאירועים על מנת לשאוב השראה ולא לשכוח להשאיר מקום לשינויים. אטרקציות הן חלק חשוב מהאירוע ויש להן תפקיד באירועים פרטיים ועסקיים. האטרקציות יוצרות אווירה מיוחדת שנשארת עם המוזמנים גם אחרי שהאירוע מסתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה