יום שני, 30 במרץ 2015

מהו קורס פוטושופ?



קורס פוטושופ מלמד כיצד להשתמש בתוכנה הגרפית הנפוצה ביותר בעולם. זו תוכנה שהפכה בשנים האחרונות להיות חלק בלתי נפרד מתחומי העיצוב והפיתוח. הקורס הוא הדרך הטובה ביותר ללמוד כיצד לבצע עיצוב גרפי, אנימציה, עריכת וידאו, שיווק, יחסי ציבור ופרסום. היתרון העיקרי של קורס פוטושופ הוא שילוב בין לימוד תיאורטי לבין תרגול מעשי. עם סיום הקורס יכולים הבוגרים להתנסות בעבודת פוטושופ משל עצמם ולקבל תמיכה וליווי ממרצים מנוסים.

פוטושופ היא תוכנה המתמקדת בעיבוד וליטוש תמונות וניתן לבצע בה גם עריכה גרפית בסיסית או מתקדמת. בתוכנה יש שורה ארוכה של פונקציות לבחירת המשתמש. הקורס חושף את הסטודנטים לכל הפונקציות ומאפשר להם לבחור איזו פונקציה לנצל לטובת כל פרויקט עיצוב. התוכנה והקורס משלבים בין כלי גרפיקה מתקדמים ליצירת אלמנטים, עיבוד ועימוד טיפוגרפי של טקסט. נושאי הלימוד העיקריים בקורס כוללים שימוש בפונטים, עבודה עם אפקטים, עריכה וביצוע שינויים בתמונות ועוד.



תנאי קבלה ומשך הקורס
ברוב מוסדות הלימוד ניתן להירשם לקורס פוטושופ ללא רקע טכני ספציפי. תנאי הקבלה העיקריים הם מבחן קבלה הנערך מול ועדה ייעודית. בנוסף, בחלק ממוסדות הלימוד דורשים ידע בסיסי באנגלית וידע מוקדם ביישומי מחשב. יש חובת נוכחות בקורס והוא כרוך בהגשת תרגילים. הקורס מתאימים לגברים ונשים בטווח גילאים רחב וניתן לעבור אותו גם במסגרת משרה קיימת.

קורס פוטושופ כולל מפגשים הנמשכים 2-3 שעות והוא אורך בערך 10-12 שבועות. יש קורסים בשעות הבוקר, הצהריים והערב וקיימת אפשרות לתרגול נוסף בשעות מעבדה ובליווי מתרגלים מקצועיים. כדאי להשקיע בתרגול של הידע התיאורטי וכך לסיים את הקורס עם יכולת מעשית מוכחת. קורס פוטושופ מצליח לשלב בין תחומי עניין רבים וכך זוכה להצלחה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה