יום חמישי, 28 במאי 2015

משכנתאות


הליך של מיחזור משכנתאות הוא מקובל מאד בשנים האחרונות. מי שנטל משכנתא לפני חמש, עשר שנים או יותר, יכול למצוא את עצמו נהנה מתנאים טובים יותר עבור המשכנתא שלו והכול  באמצעות הליך של מיחזור משכנתאות. הליך מיחזור המשכנתא ידרוש מכם מצד אחד איסוף מסמכים והשוואת נתונים בין ההצעות השונות שתקבלו, אך מצד שני הוא יאפשר לכם לשלם ריביות נמוכות יותר או ליהנות מתנאי תשלום נוחים עבורכם.

מיקוח על ריביות
הריביות בשוק המשכנתאות משתנות עם השנים ובשנים האחרונות אנו יכולים לראות כי הריביות נמוכות מאד (באופן יחסי כמובן). לכן, גם מי שלקח משכנתא בעבר, יכול לבחון אם היום כדאי לו לבצע הליך של מיחזור וליהנות מריביות נמוכות על ההלוואה שכבר לקח. בנוסף לכך, דרך בחינת המסלולים השונים המוצעים בכל משכנתא אפשר למצוא את המסלול המתאים ביותר לממחזר. מיחזור משכנתאות הוא הליך שמוכר גם בבנקים וגם בחברות הנותנות משכנתא ומומלץ לבחון אותו אחת לתקופה.




תנאי תשלום
בנוסף לכך שאפשר לבחור בריביות טובות יותר, בעת מיחזור של המשכנתא אפשר לבחון גם את תנאי התשלום המוצעים. לדוגמה, משפחה אשר השכר שלה עלה והיא מרגישה שבאפשרותה לשלם בכל חודש יותר כסף תוכל לעשות זאת ובתמורה לסיים את תשלומי המשכנתא מוקדם יותר משתכננה. גם משפחות אשר מעוניינות לבחון פריסה מחדש של המשכנתא יוכלו לעשות זאת.

מיחזור משכנתא והלוואות
כמעט כל הישראלים לוקחים משכנתאות לצורך רכישת נכס. עם זאת, כל נוטלי משכנתאות יכולים לבחון אם התנאים שניתנו להם באמת משרתים אותם על הצד הטוב ביותר וזאת בכל רגע נתון. משפחות אשר בנוסף למשכנתא נטלו הלוואות נוספות יוכלו לבחון אם באפשרותם להכניס את ההלוואות למשכנתא בעת תהליך המיחזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה