יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

הכנת מצגת מקצועית – 3 כללים חשובים



אתם צריכים להכין מצגת ורוצים שהיא תהיה מקצועית ומרשימה? ישנם שלושה כללים שאתם צריכים להביא בחשבון אם אתם רוצים להשיג את המטרה שלכם. ללא קיום שלושת הכללים יכול להיות שתשיגו מצגת יפה שתיראה לכם מרשימה, אבל היא עלולה לפספס את המטרה לשמה הכנתם אותה.

הכנת מצגת מקצועית – לבחון את המטרה
לפני שניגשים להכין מצגת חדשה יש לבחון מהי המטרה בהכנתה. המטרה יכולה להעביר רעיון חדש, להכניס משקיע לעסק או כל מטרה אחרת. החשוב ביותר בהכנת המצגת היא להשיג את המטרה ולכן הכנת מצגת מקצועית חייבת לכלול קודם כול את המטרה ולתאר אותה לפני שמכניסים אליה תוכן.




הכנת מצגת – להכיר את האפשרויות השונות של המצגת
הכנת מצגת מקצועית חייבת לנצל את האפשרויות השונות של תוכנות המצגת. היום, לא מספיק רק לכתוב כמה מילים בכל שקופית, יש לכתוב את המילים הנכונות, באורך הנכון ביותר לקריאה או הסתכלות ויש להכיר את האפשרויות המתקדמות של המצגת כמו למשל האפשרות להוסיף רפרנטים, קבצי שמע או וידיו שיפתחו במהלך הצגת המצגת. מצגת שלא מנצלת את האפשרויות השונות של התוכנה תהיה עוד מצגת ועלולה שלא להרשים את הצד הנשי.

הכנת מצגת – להרשים את קהל היעד
הכלל השלישי שיש להביא בחשבון כשרוצים להכין מצגת מקצועית הוא הרשמה של קהל היעד. כדי להרשים את הצד השני להניע אותו לפעולה המיועדת מראש, יש לענות על השאלות מיהו קהל היעד אשר ייחשף למצגת, מה המטרה בהצגתה, כיצד הוא ייחשף למצגת (אם היא תשלח אליו במייל כפי שהיא או אם יש מי שמציג אותה מול קהל) ולאחר מכן לבצע אפיון ולחשוב כל זמן ההכנה של המצגת על הקהל שיש להרשים אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה