יום שבת, 12 בספטמבר 2015

לופטים לאירועים פרטיים ואירועי חברה



לופטים הם מרחבים מחולקים, מעוצבים ומאובזרים שיכולים להתאים לאירועים מסוגים שונים. בלופטים מקיימים מסיבות רווקים ורווקות, בריתות, ימי הולדת וגם אירועי חברה כאשר הבחירה של הלופט נעשית לפי המיקום הנוח לחוגגים, כמות האורחים שמתוכננים להגיע למקום וכמובן לפי התחושה האישית של מארגני האירוע.

לארגן אירוע פרטי
אירוע פרטי כמו למשל ברית, בריתה, יום הולדת מיוחדת או כל אירוע אחר, דורש מקום מיוחד. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים כי לופטים הם מקומות מושלמים לערוך בהם אירועים. הלופטים מבודדים ומאפשרים לכל אחד לתכנן את האירוע הפרטי שלו כפי שהוא מוצא לנכון בלי מגבלה של כמות הרעש, סוג הפעילות שאותה אפשר לעשות במקום ובפעמים רבות אפשר להתגמש גם בשעות בהן הלופטים עומדים לרשות האירוע.




לארגן אירוע חברה
ארגון של אירוע חברה הוא לא דבר שיש לזלזל בו. האירוע יכול להיות לעובדי החברה (כמו למשל לקראת חג) והוא יכול להיות למען לקוחות החברה וכך או אחרת עליו להיות ברמה גבוהה ועונה על הדרישות שהחברה מחפשת. אחת השאלות הראשונות שיש לשאול בארגון אירוע שכזה הוא איפה הוא יתקיים והאפשרות של אירוע בלופט יכולה להיות מושלמת. לופטים מביאים לאירועי חברה כמה יתרונות על פני מקומות אחרים:
·         בלופטים אפשר לעשות אירועים מסוגים שונים, אפשר להביא מפעילים חיצוניים ואפשר פשוט להשתמש באביזרים שיש בלופטים עצמם כדי ליצור אירוע מושלם.
·         ישנם לופטים קטנים ולופטים גדולים וקל מאד להתאים בין כמות המוזמנים שצפויים להגיע לאירוע לבין הבחירה הטובה ביותר של הלופט.
·         הלופטים הם מקומות מעוצבים שמציעים לכם לקיים אירועי חברה ברמה גבוהה יותר מכל מקום אחר, אפשר ליצוק לתוכם חוויות רבות ולמעשה לארגן אירועים מגוונים מאד.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום יש הרבה אופציות למקומות בהם ניתן לארגן אירוע חברה. אני אישית אחראי על ארגון אירועי החברה אצלי במפעל, ואני באופן קבוע סוגר באולם אירועים בכפר סבא אשר יש לנו אפשרות לערוך שם כל סוג אירוע שרק נרצה. מהשקת מוצר חדש, מסיבות חברה ועד מיזוג חברות.
    אני חושב שמקום שנותן לעשות בו את כל האופציות ומספיק גדול כדי לארח את כל החברה (לא מתאים רק לחברות קטנות) הוא המקום המושלם לאירוע חברה רציני ואיכותי

    השבמחק