יום שלישי, 19 בינואר 2016

הרשמה אל לימודי הפקה מוסיקלית

מסלול לימודי הפקה מוסיקלית מתאפיין בגישה אשר משלבת היבטים תיאורטיים ומעשיים יחדיו וזאת בכל שלב משלבי הלימוד. לימודי הפקה מוסיקלית יעניקו לכם את הכלים להיות מוסיקאים מקצועיים בעלי ידע נרחב ועמוק בתחום המוסיקה, מיומנויות על כל גווניה ומעבר לכל גם יצירתיות ומקוריות אומנותית. לימודי הפקה מוסיקלית יעניק לכם את הכלים להיות מוסיקאים רבי ממדיים, כאלו שיודעים ליצור הפקות אולפן והפקות במה בסטנדרט הכי גבוה שיש בקנה מידה של מוסיקה עכשווית. לימודי הפקה מוסיקלית יעניקו לכם לימודי הרמוניה, קונטרפונקט ועיבוד, יחד עם הפקה מוסיקלית באולפן, סדנאות, הלחנה, הפקת שירה ופרוטולס וכדומה. תלמידי המסלול ייהנו מנבחרת של תלמידים אשר יעבדו בצוות ביחד וילמדו לדבר ולחוות את שפת ההפקה המוסיקלית ויקבלו את הכלים הדרושים כדי להיות רלבנטיים, ולהוביל את המוסיקה הישראלית בעשור הקרוב.



לימודי הפקה מוסיקלית– מה הם כוללים ?
* לימודי הפקה מוסיקלית וכלים טכנולוגיים: עיבודים והפקות של מוסיקה עכשווית, הכרות עם סגנונות, הכרות עם תהליך העבודה באולפן עם סוגים רבים של הפקות, ניתוח שירים, מבנה אולפן הקלטה ותהליכי עבודה עם אומנים באולפן, ניתוח מבנים וכן לימוד אבחנות ומונחים בסיסיים בעולם ההפקה ופתרונות הפקה רבים ומגוונים. האזנה למוסיקה וניתוח השפה של ההפקה המוסיקלית. ניתוח סגנונות הפקה – המפיקים מוסיקליים כמעבדים, יועצים אומנותיים, טכנאים, הבימאים של ההקלטות. ההתפתחות הטכנולוגית והמוסיקלית, אימוץ סגנונות הפקה שונים, שימוש ועיבוד טכנולוגיה ובהיסטוריה של ההפקה המוסיקלית וגווניה השונים.
* הלחנת שירים: לימודי הפקה מוסיקלית יעניקו לכם את הידע בין מלים ומנגינה אשר אופייניים למוסיקה הקלה בישראל. אתם תבצעו את עבודתכם בכיתה ובפני שאר תלמידי המכללה. וכן תעסקו בכתיבה ועשייה יצירתית תוך כדי דיון וביקורת אישית בהתאים לנתונים כמו: סגנון, קצב, צורה ומלודיה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה