יום שני, 15 בפברואר 2016

תוספות שיער תלתלים - כל הייתרונות

הרבה יותר קשה לבצע תוספות שיער תלתלים מאשר תוספות שיער חלק. יש שלוש סוגי תוספות שיער תלתלים, להלן -
* שיטת הקליפסים – בשיטה זו מגיעה קבוצה של שיער תלתלים המחוברת לקליפסים, שבעזרתם אנחנו מתחברים לשיער, סוג תוספות זה מגיע גם סינתטי שלא ניתן לשינוי ויש גם כאלו טבעיים אשר ניתן לשינוי כגון: פן וצבע.
* שיטת תוספת קוקו – בה אנחנו מחברים שיער סינתטי מוכן, לתוך שיערנו האסוף בצורת קוקו. שיטה קלה לסידור יום יומי, אך בשיער זה לא ניתן לבצע שינויים, כגון: צבע ופן וכדומה, כי הוא סינתטי ועלול להישרף מפעולות כגון אלו.
* שיטת ההלחמה – בה מלחימים שיער טבעי לשיער הקיים, שיטה זו הרבה יותר מכובדת, אך גם הרבה יותר יקרה.

כיצד מלחימים?

ובכן, תוספות שיער תלתלים מוכנות או שצריך לעשות להן סלסול בהתאם לשיער שלכן ואז באמצעות מלחם מיוחד מחברים בין שיערכן לבין התוספות, שיטה זו מחזיקה בין ארבעה לשישה חודשים ולאחר תקופה זו עליכן לחזור למעצב השיער שלכן על מנת להוריד את תוספות שיער תלתלים ולחבר אותן מחדש יותר קרוב לשורש.

מדוע קשה יותר לבצע תוספות שיער תלתלים מאשר תוספות עבור שיער חלק?


* כמות השיער צריכה להיות רבה לפחות מעל חמישים נקודות, מכיוון ששיער תלתלים בעל נטייה להתנפח ואז אם נשים כמות לא מספיקה יראו את ההבדל בין השיער הטבעי לבין תוספות שיער תלתלים.
* סוג התוספות – חשוב מאוד לתת תשומת לב ניכרת לסוג השיער כאשר מאריכים שיער תלתלים, עדיף ללכת על שיער טבעי אירופאי באיכות הכי טובה שיש, מכיוון שרוב השיער שמוצע בשוק ההודו והסיני הם סוגי שיער שעברו הבהרה קלה כדי לשנות ולאחד את צבעם, לכן אי אפשר לתלתל אותו בצורה טבעית ואם כן, אז הוא יבש מדי או פגום.

תוספות שיער תלתלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה