יום שישי, 5 בפברואר 2016

לימודי מוזיקה אלקטרונית



לימודי מוזיקה אלקטרונית מושתתים בעיקרם על עשייה מעשית. לאורכו של כל אחד מן הקורסים משובצים תרגילים וכן מטלות יצירתיות להגשה ולבדיקה ובסיום הקורס נדרש הסטודנט לבצע משימת גמר מאתגרת ומוגדרת, שנועדה ליישם את מלוא הידע והמיומנות שצבר במהלכו. כך מפתח למעשה הסטודנט באופן הדרגתי גם את יכולותיו המעשיות וגם את תיק העבודות אשר ישמש אותו בדרכו לפיתוח קריירה בתחום. המסלול של לימודי מוזיקה אלקטרונית מודרך באמצעות צוות מורים עשיר, מיומן, מגוון ומנוסה ביותר, כל אחד מהם אומן, איש מקצוע בתחומו. מסלול לימודי מוזיקה אלקטרונית מתנהל במתקנים מאובזרים היטב, המותאמים לא רק ללימוד יבש, כי אם ליישום מלא ולצבירת ניסיון מעשי  - כיתות לימוד מצוידות, חדרים של תרגול, אולם הופעות, ואולפנים מקצועיים. הלימודים מתקיימים לאורך השנה במתכונת של שני ימי לימודים במהלך השבוע , בשעות אחר הצהריים ובערב, באופן המותאם גם לסטודנטים שהם עובדים.



 
מה ניתן ללמוד עוד על לימודי מוזיקה אלקטרונית?
* מסלול לימודי מוזיקה אלקטרונית אינו מסתפק רק בפיתוח יכולות אישיות, פרויקט הגמר, אשר הוא מתבצע בזוגות, מעניק לסטודנטים התנסות במתכונת היצירה וההפקה אשר מקובלת כיום בעולם האלקטרוני, בה משלימים זוג אומנים זה את יכולותיו של האחר, חוברים לצמד ובכוחותיהם המשותפים מעצימים את סיכוייהם להגיע אל הקהל הרחב.
* מסלול לימודי מוזיקה אלקטרונית מתנהל רובו ככולו בקבוצות לימוד קטנות, שנים עשר סטודנטים בכל כיתת לימוד לכל היותר, במטרה להבטיח התייחסות פרטנית של צוות ההדרכה לכל סטודנט ויצירותיו ובה בעת לאפשר לסטודנט את האינטראקציה ושיתופי הפעולה עם חבריו ללימודים.
* המסלול מורכב משלושה סמסטרים, כאשר כל סמסטר מהווה מודול נפרד – הסמסטר הראשון מהווה יסודות חשובים ומתרכז במתן כלים והכרת השפה; הסמסטר השני עוסק ביישום היסודות ורכישת מיומנויות; הסמסטר השלישי מוקדש ליצירה ופיתוח הכישורים האומנותיים של הסטודנטים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה