יום שלישי, 1 במרץ 2016

קנייה של חדר שינה מעוצב

בבית הישראלי חדר שינה מעוצב הוא אחד החדרים המרכזיים והחשובים ביותר ויש לתכנן ולעצב אותו בקפידה רבה. זהו חדר בו אתם נמצאים הרבה שעות במהלך היום, או יותר נכון לומר במהלך הלילה, ועל כן חשוב מאוד שהוא יהיה שימושי, מעוצב, נוח, ושגם יפנק כמובן. כל רהיט בחדר השינה הינו בעל משמעות, ראשית כל כבודה במקומה מונח – המיטה, המזרן שעל המיטה, הארונות, האהילים, השטיח וכיוצא בזה. לכל רהיט השפעה ניכרת על המראה של חדר שינה מעוצב, על איכותו ועל עיצובו. כאשר אתם מתכננים לבנות או לרכוש חדר שינה מעוצב, מומלץ לשים לב באופן מיוחד להרמוניה ולזרימה אשר נוצרים בחדר שלכם. למיקום של הרהיטים בחדר השינה שלכם יש השפעה על כך. לדוגמה, נהוג למקם את המיטה במקום מרכזי בחדר השינה לרוב בצמוד לקיר שלו. ישנה חשיבות לכך שהמידות של המיטה יתאימו אף הן למידות של חדר השינה. לא תמקמו מיטה גדולה בחדר קטן מדי ולא תמקמו מיטה קטנה בחדר קטן מדי.



חדר שינה מעוצב– חשיבותה המרבית של המיטה –
המיטה היא הרהיט המרכזי בחדר השינה ועל כן יש להקדיש לה תשומת לב מרבית. העיצוב של המשענת, הצבע והחומר של בסיס המיטה, האיכות של המזרן – לכל אלה נודעת השפעה על המיטה בכללותה. מבחינת הבסיס של המיטה בחדר השינה, ישנם כיום עיצוב וסגנונות רבים ומגוונים. קיים המראה המתכתי אשר עשוי ממסגרות מפורזלות, מסגרות עץ מעצי אלון, מייפל ואורן, אפשר למצוא כיום מסגרות מעץ מלא ומאסיבי או מסגרות מ- MDF חזק וכן עמיד.

גם לגבי צורת המיטה ישנן כמה אפשרויות – מיטה עם קווים ישרים, ומראה של קופסה, מיטה בעלת פינות מעוגלות, מיטה עם מסגרת בלתי נראית וכדומה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה