יום שלישי, 8 במרץ 2016

הלוואה בערבות מדינה - מי יכול לקבל

כל אחד אשר רוצה לפתח עסק יודע כי נדרש לו כסף לשם כך. ישנם אנשים מעטים אשר יכולים להביא את כל הכסף הנדרש לעסק שלהם מהבית, אך רוב האנשים מסתמכים על הלוואות שונות שיעזרו להם להקים עסק ולמנף אותו. היום ישנם סוגים שונים של הלוואות ואחת מהן היא הלוואה בערבת המדינה. הלוואה זו מיועדת לעסקים במטרה לאפשר להם להתפתח, לגדול ובסופו של דבר לתרום למשק הישראלי. כיוון שכך, לא כל אחד יכול לקבל את ההלוואה וכדי לקבל אותה יש להוכיח הוכחות שונות כמו למשל תכנית עסקית, יכולת החזר הלוואה ולא פעם גם להרשים את הצד שנותן את ההלוואה באופן אישי.

חשיבותה של התכנית העסקית

כדי לקבל הלוואה בערבות מדינה על העסק להציג תכנית עסקית מתאימה. התכנית העסקית חייבת להכיל את הנתונים הרלוונטיים על העסק, מה הוא יעשה עם ההלוואה וכיצד הוא יחזיר אותה. מי שלא יודע להכין את התכנית יעשה טוב אם יפנה ליועץ או חברה המתמחה בתחום.

איך תוחזר ההלוואה

לא כל אחד יכול לקבל הלוואה בערבות מדינה ומי שלא יכול להציג תכנית איך הוא יחזיר את ההלוואה לא יוכל לקבל אותה. כדי להגדיל את הסיכויים לקבל אותה, כדאי מאד לשבת על הנתונים של העסק, לבחון אותם לפרטי פרטים ולהכין מראש תכנית החזר של הכספים.

בחינת הרושם האישי של נוטל ההלוואה

חשוב להבין כי מי שאחראי לתת הלוואה בערבות מדינה בוחן את מי שנוטל את ההלוואה ולא רק את העסק והיכולות שלו. לכן הרושם האישי חשוב מאד. חשוב להציג את כל הנתונים על העסק במקצועיות ואם מתקיימת פגישה בין הצדדים להגיע אליה מוכנים.

הלוואה בערבות מדינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה