יום שלישי, 1 במרץ 2016

לופט באר שבע למסיבת רווקות

נניח ששכרתם לופט באר שבע למסיבת הוללות אמתית והעברתם ערב מלא באלכוהול, צחוקים וחוויות ועכשיו הגיע הזמן לחזור הביתה, כמובן שאתם בוודאי זוכרים את הכלל – אם שותים לא נוהגים, קבעו מבעוד מועד מי יהיה הנהג התורן, מה שאומר שאותו נהג תורן עליו להימנע כל הערב משתיית אלכוהול כדי לנהוג בבטחה הביתה ולהחזיר בשלום את כל החברים לביתם. כנ"ל לגבי כל אירוע אחר – מסיבת רווקים, יום הולדת אשר נערך בתוך לופט באר שבע וכדומה. השיטה הכי טובה היא לא להגיע ברכבים נפרדים אלא להכניס כמה שיותר אנשים שאפשר לאותו רכב. גם אקולוגי, גם חוסך בעיות חנייה מיותרות, וגם מצמצם את מספר הנהגים התורנים ומאפשר ליותר אנשים לשתות בכיף. טיפ מומלץ – חפשו בחבר'ה שלכם את אלה שאסור להם לשתות אלכוהול, אם בגלל מחלה, תרופות או כל מצב אחר, או אנשים שאלכוהול גורם להם להרגשה נוראית. הם הנהגים התורנים הטובים ביותר, משום שאתם יודעים בוודאות שהם יישאו באחריות שניתנה להם.



לופט באר שבע– ניתן למצוא תחבורה ציבורית או אפילו הסעות –
אם אתם חוגגים מסיבה שיש בה הרבה אלכוהול, ניתן למצוא תחבורה ציבורית לא רחוק ממקום הלופט. מכיוון שגם ככה חוגגים עד אור הבוקר, ניתן לתפוס את האוטובוסים הראשונים אשר יוצאים, ואז אין שום מגבלה על מי שותה, מה וכמה. כשאתם סוגרים לופט באר שבע, בררו עם בעל המקום אם יש בקרבת מקום אוטובוסים, רכבות או מוניות שירות שיוכלו להחזיר אתכם הביתה כשאתם שמחים ושתויים.
לחברות מוניות והסעות יש וואנים קטנים שיכולים להכיל אפילו עשרים אנשים. כדאי לברר אם יש אופציה לשכור רכב כזה, להלוך וחזור ולזכור שהעלות מתחלקת בין כל הנוסעים ולכן יוצאת נמוכה יחסית.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה