יום רביעי, 6 באפריל 2016

מנעולן בבת ים - 24 שעות ביממה

לרבים מאתנו יש כספת בבית או במשרד, וזאת על מנת שנוכל לשמור בה חפצי ערך שונים. כמובן שיש יתרון רב בהחזקת הכספת, מבחינה כלכלית, ביטחונית, ואפילו מבחינת פוליסת הביטוח שלנו. אולם, מה קורה כשאנו באים לפתוח את הכספת ומגלים שהמפתח אבד? מה עושים כשאנחנו שוכחים את הקוד ולא מצליחים להיזכר? או כאשר המנגנון של הכספת מתקלקל לפתע ואין יכולת לפתוח אותה? במקרים הללו רצוי לפנות בהקדם האפשרי אל מנעולן בבת ים שיפרוץ את הכספת!

לקבל כמה שיותר מהר את הפתרון


קודם כל, מנעולן בבת ים ינסה להבין משיחת הטלפון אתכם מה הבעיה המדויקת בכספת, וגם על איזה דגם של כספת מדובר בדיוק, כדי שהוא יגיע מוכן עם כל הכלים שהוא צריך. שימו לב שכדאי מאד לבחור כמובן במנעולן אשר מתחייב להגיע כמה שיותר מהר לבית או למשרד שלכם, כדי שהפריצה תתחיל ותסתיים בהקדם. כאשר מנעולן בבת ים ניגש למלאכה של פריצת הכספת, הוא עושה זאת בזהירות. יש לזכור שלא מדובר על עבריין. הוא לא יכול פשוט לחתוך את הדלת של הכספת, כי זה יהרוס אותה לבלי היכר. ההעדפה של כל מנעולן בבת ים היא מצד אחד לפרוץ את הכספת, ומהצד השני למנוע את הריסתה, וזאת בכדי שאתם תוכלו לעשות בה גם שימוש חזור בהמשך. לכן תהליך הפריה לעתים יכול להימשך מספר שעות, כדי לא להרוס את הכספת.

ומה יקרה בהמשך?


בהמשך במידת הצורך, מנעולן בבת ים יתקין מערכת נעילה חדשה לכספת ,או כמובן יתקן אותה במידה ואכן הייתה בה תקלה. שימו לב שבחלק מהמקרים, זה יהיה בלתי אפשרי לפרוץ את הכספת מבלי להרוס אותה, וגם אם המצב הזה נחשב לנדיר מאד - יש להביא את זה בחשבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה