יום שלישי, 12 באפריל 2016

קרוואן להשכרה לטיול בארץ


 בחרתם לצאת לטייל עם קרוואן להשכרה? מצויין! עשיתם בחירה חכמה. טיול עם קרוואן להשכרה הוא ספונטני, אך גם נוח וכמובן חסכוני. לא תצטרכו להתעסק עם המלונות ובתי ההארחה, כך שתהיו אחראיים על מקום הלינה שלכם. זה דומה לטיול עם אוהלים, רק ברמה גבוהה יותר, כאשר הקרוואן מאובזר בנוחות.

טיפים לבחירת הקרוואן:
בחרו קרוואן המתאים לטיול אותו אתם מתכננים. לכן, כאשר אתם ניגשים לאתר קרוואן להשכרה, מומלץ להגיע כבר מראש עם תכנית כללית לטיול. פרטים כגון – כמות אנשים, איזור הטיול ומספר הימים יעזרו לכם לאתר את הדגם המתאים של קרוואן להשכרה. בנוסף, התייעצו בנושא עם גורם מומחה הנמצא בסוכנות. הוא ככל הנראה מכיר את נושא הקרוואנים לעומק, ובעל ניסיון. הוא יוכל לייעץ ולהכווין אתכם אל הדגמים המתאימים. לאחר מכן, יש להחליט אם אתם מעוניינים בקרוואן נגרר או באוטוקרוואן. לכל אחד יהיה את העדיפויות שלו בנושא, אך חשוב לקחת בחשבון את השאלה אם יש ברשותכם רכב בעל וו גרירה אשר מתאים לגרור את הקרוואן. לפני שאתם בוחרים את הדגם הסופי, בקשו לראות מקרוב את הקרוואן להשכרה. מומלץ לעשות בו סיבוב קצר, כדי לראות אם הוא אכן מתאים עבורכם ואם תוכלו לטייל בו בנוחות.



טיפים לטיול עם קרוואן להשכרה:
שימו לב, הקרוואן הוא בעל מקום אחסון מוגבל. הקפידו לשמור על כמות ציוד מינימלית, אשר תתאים למקום האכסון המוצע בקרוואן להשכרה. הקפידו על ההוראות אותן קיבלתן בסוכנות ההשכרה. חשוב לשמור על הקרוואן, ולהקפיד על הוראות הטיפול וההרכבה שלו. לפני שאתם יוצאים מהסוכנות, וודאו כי קיבלתם את מלוא ההוראות בנושא והבנתם אותן. את הקרוואן כדאי למקם בחניונים מתאימים. מומלץ להזמין מקום מראש בחניונים הללו, על מנת להבטיח כי יהיה לכם מקום. אם יצאתם לטייל עם קרוואן נגרר, הקפידו לשמור על הוראות הנהיגה המתאימות עם הקרוואן הזה. מדובר בנהיגה שונה, ויש לשמור על חוקים מעט מחמירים יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה