יום שלישי, 12 באפריל 2016

לופט בחולון

חולון מאפשרת הזדמנויות נדלן ייחודיות בשוק בארץ
הפיתוח המואץ של אזורי בנייה אשר נוצר עקב משבר הדיור החריף, הכניס כמה מערי הארץ לסחרור של בנייה של בנייני מגורים ועסקים חדשים. חולון הינה אחת מהערים בהם הסחרור הזה הורגש בצורה העוצמתית ביותר. כמות הדירות אשר נבנות בחולון הינו מהגבוהים בארץ, ונובע מעתודות הקרקע, התחבורה הנוחה למרכזי העסקים של המדינה, והתשואה הגבוהה על השקעה בתחום הנדל"ן. בין שאר ההזדמנויות העסקיות שמספקת העיר, דירות לופט בחולון מהוות הזדמנות עסקית מעניינת וייחודית.

מהם הסוגים השונים של דירות לופט בחולון
התפתחות השפה של סוגי הדירות השונים משאירה רבים מאתנו פעורי פה, חסרי יכולת להבין את ההבדלים הדקים בין סוגי דירות שונים. דירות לופט בחולון ובשאר הארץ מחולקות למספר קטגוריות עיקריות, אשר כדאי להכיר לפני ביצוע עסקאות נדלן.
·         לופט רגיל – לופט בחולון לרוב יהיה לופט רגיל. מדובר בחלל בגובה 4.5 מטרים עד 7 מטרים, המאפשר לכל דייר לעצב את דירתו כרצונו. בלופט, מרפסות בגודל ממוצע של כ-60 מ"ר וחללים מרווחים. לופט רגיל מכיל בין חדר אחד לשבעה.
·         פלאט לופטדירה עם תיקרה בגובה 4.5 מטרים ועם מרפסת ממוצעת בשטח של כ-60 מ"ר במפלס אחד. הדירה משווקת לרוב ללא כל חלוקה פנימית, והרוכש חופשי לעצב את השטח רחב הידיים כרצונו
·         דאבל לופטלופט בגובה של 6-7 מטרים, שניתן לתכנן את חלקו בגובה מלא וחלקו בגובה 3.5 מטרים, דהיינו לחלקו לשני מפלסים כאשר החדרים במפלס העליון. 


ביצוע עסקאות נדלן מחייב ייעוץ ממומחים בתחום

ביצוע עסקאות נדלן הכוללות רכישה של לופט בחולון מחייבות ייעוץ מקצועי והיכרות עמוקה עם השוק. רוכשים רשלניים ולא מקצוענים הפסידו סכומי כסף נכבדים מעסקאות נדלן לא משתלמות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה