יום שלישי, 12 באפריל 2016

Sari Oz Interior Designer

מה הוא עיצוב פנים ומה תפקידו בהקמת הבית?
גם לאחר שהסתיימו עבודות הבנייה, עדיין לא הסתיימה העבודה על הבית, המשרד או הבניין, וכעת הגיע תורו של מעצב הפנים להיכנס לתמונה ולתרום את חלקו. מעצב הפנים מתמחה בשינוי חללים פנימיים במבנים ותכנונם לפרטי פרטים, תוך כדי התחשבות במקום הבניין, תקציב הלקוח, פונקציית החלל ועוד.
מי היא Sari Ozובמה מסייעת לנו מעצבת פנים?
·         מיהו מעצב הפנים? עיצוב פנים הינו התמחות באדריכלות אשר עוסק בשינוי המראה הפנימי של החלל, תוך התחשבות בפרטים הקטנים ביותר, ולכן מעצבי פנים כיום נדרשים להתמצא בתחומים רבים כגון חומרים, נגרות, תאורה, חשמל, ריהוט, צבע, טקסטיל, מיזוג אוויר, אינסטלציה, תכניות עבודה ועוד, כל זה בכדי לתת התייחסות לצרכי האדם בחללים הבנויים וכן בכדי לתת מענה לצרכיו הפיזיים והנפשיים של הלקוח תוך יצירת עיצוב מרהיב וייחודי.
·         במה תוכל לסייע לנו מעצבת פנים מקצועית? Sari Oz הינה מעצבת פנים מהמובילות בתחום, וככזאת תוכל לסייע לנו ביצירת חלל אישי, מזמין ונוח, אשר עונה על צרכינו האישיים ומתאים לסגנוננו. מעצבת פנים מקצועית תוכל לסייע במציאת פתרונות אכסון יצירתיים, ירידה לפרטים הקטנים ביותר, יצרת קו עיצובי אחד אשר ילווה אותנו לאורך כל התהליך ויהפוך את החלל לאחיד וכן תוכל לתת מענה לדרישות שלנו. Sari Oz Interior Designer בעלת ניסיון רב, אשר תוכל לעשות כל זאת ועוד.

Sari Ozאדריכלית פנים

Sari Oz מעצבת פנים ואדריכלית או במילים אחרות- אדריכלית פנים. אדריכלית פנים תוכל לסייע לנו כבר משלבי כתיבת תכניות הבית, תוך כדי הבנייה ועד סיום הריהוט, כך שהתוצאה הסופית תתאים לנו הן מבחינת מבנה והן מבחינת עיצוב, ותהיה אחידה וייחודית לפי טעמנו האישי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה