יום רביעי, 15 ביוני 2016

הלוואה חוץ בנקאית



הבנקים השונים אינם מעניקים הלוואות לכלל לקוחותיהם באותה קלות
הבנקים אמנם מעניקים ללקוחותיהם הלוואות שונות ומגוונות, אולם הלקוחות אשר זכאים להלוואות אלה הינם דווקא לקוחות שלרוב יכולים להסתדר בלעדיהן, והם יכולים להוכיח כושר השתכרות, כושר החזר הלוואה ועוד. הלקוחות אשר אינם זכאים להלוואה מהבנק יכולים להסתייע בהלוואה חוץ בנקאים. 

אז מהי הלוואה חוץ בנקאית ומה כדאי לדעת על הלוואה מסוג זה?
·         מהי הלוואה חוץ בנקאית: גופים כגון חברות האשראי, הביטוח וקרנות הון סיכון, וכן על ידי חברות קטנות יותר, מועדוני לקוחות ולעיתים אף מקומות תעסוקה מעניקים הלוואות ללקוחותיהם. הלוואה שכזו נקראת הלוואה חוץ בנקאית היות והיא ניתנה על ידי גוף שהוא אינו הבנק, והיא נועדה בכדי לתת מענה לאלו אשר אינם זכאיים לקבלת הלוואה מהבנק. 




·         מדוע לא כל אחד זכאי לקבל הלוואה מהבנק: כאמור, הבנקים דורשים מלקוחותיהם לעמוד בתנאים שונים ומחמירים בכדי לקבל הלוואה כזו או אחרת. תנאים אלה נועדו בכדי להגן על האינטרס הכלכלי של הבנק ולמנוע ממנו לספוג הפסדים מלקוחות אשר לא החזירו את הלוואתם או לא החזירו אותה בזמן. 

·         מהם היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית: הלוואה חוץ בנקאית מתאפיינת לרוב בתנאים אטרקטיביים ביותר, היות והגופים המעניקים הלוואות שכאלה יותר חופשיים מבחינה כלכלית מהבנקים, ולכן הלוואה חוץ בנקאית תתאפיין לרוב בתנאים קלים לשם קבלתה, פריסת תשלומים נוחה לשם החזר ההלוואה וכן ריבית נמוכה יחסית לגובה ההלוואה, בהשוואה לזו אשר תידרש על ידי הבנקים עבור הלוואה בסכום דומה. 

הלוואה חוץ בנקאית יכולה לסייע לנו בהתמודדות עם שלל מצבים בחיים
הלוואה חוץ בנקאית מסייעת לרבים מאתנו להתמודד עם נטל כלכלי כגון החלפת רכב, פתיחת עסק, מימון לימודים או תשלום עבור הוצאות רפואיות, מה שהופך הלוואות מסוג זה לנחוצות ומועילות מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה