יום שני, 25 ביולי 2016

הלוואות חוץ בנקאיות - המפתח החדש שלכם להצלחה



מאיזה מקום אפשר לבקש הלוואות? עד לפני כעשור, היו שני מוקדים אפשריים בלבד: האחד היה הבנק שלכם, והשני היה השוק האפור. אבל כבר עשור שלם, שיש לכם את האפשרות לבקש הלוואות חוץ בנקאיות מגורמים מוסדרים שפועלים כחוק. אתם יכולים כיום לבקש ולקבל הלוואות חוץ בנקאיות דרך גופים כמו חברות האשראי שונות (גם כאלו שאין לכם כרטיס אשראי שלהן), דרך חברות הביטוח שלכם, דרך חברות ההשקעות, ודרך גופי מימון פרטיים שפועלים בתחום ההלוואות: מכולם תוכלו לבקש הלוואות חוץ בנקאיות בסכומים שונים.

אין יותר תלות בבנק
בעצם, בעזרת הלוואות חוץ בנקאיות אתם לא תלויים יותר בבנק שלכם. בעבר הייתם ממש משועבדים אליו. כל ריבית וכל תנאי להלוואה שהבנק שלכם הציג - הייתם חייבים לעמוד בתנאים הללו. מה הייתה האלטרנטיבה? לפנות לשוק האפור שם יש אחוזי ריבית של 17%, וזה עוד יכול לעלות. אבל כיום בשוק המוסדר של הלוואות חוץ בנקאיות המצב הוא שונה. יש תחרות בין עשרות גופים ואתם יכולים לבקש הלוואה מכמה גופים במקביל, ואף להתמקח איתם. אתם יכולים לבוא עם הצעה להלוואה שקיבלתם למשל מחברת האשראי לחברת מימון פרטית - ולבקש להשוות את התנאים.



מצב כזה גם עוזר לכם לא רק לקבל הלוואות חוץ בנקאיות, אלא גם הלוואות מהבנק שלכם. ברגע שבבנק מבינים שיש אלטרנטיבה - הם יהיו גמישים יותר אתכם.

ואתם נהנים מתוצאות התחרות
המציאות שבה יש מגוון רחב מאד של הלוואות חוץ בנקאיות לגיטימיות, יצרה תחרות מבורכת מאד בין כל הגופים בתחום המימון בישראל. אתם יכולים לפנות ולבקש כיום גם הלוואות טלפוניות והלוואות דרך האינטרנט, ולראות כיצד אתם תקבלו את התנאים הטובים ביותר שיש בתוך זמן קצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה