יום שבת, 3 בספטמבר 2016

עורך דין תאונות עבודה - עברתם תאונת עבודה?



מה היא תאונת עבודה?
תאונת עבודה היא, על פי החוק, תאונה אשר אירעה במהלך שעות העבודה. שימו לב, ההגעה לעבודה והחזרה ממנה נכללות גם הן כמסגרת העבודה, ותאונות אשר קורות בהן נחשבות לתאונות עבודה. תאונות עבודה יהיו לרוב תאונות בהן נפגעים העובדים במסגרת עבודתם. לדוגמא - עובד במפעל אשר נפגע מהמכונה אותה הוא מפעיל, שיפוצניק אשר נפל מסולם או עובד מחסן אשר נדרס ממלגזה. במקרים של תאונות עבודה אתם זכאים לקבלת פיצוי מהמעביד.




מה עושים במקרה של תאונת עבודה?
קרתה לכם תאונת עבודה או שאתם חוששים שקרתה לכם תאונה שכזו? פנו בראש ובראשונה לעורך דין תאונות עבודה. עשו זאת במהירות, ועדיף לפני שאתם חותמים על מסמכים שונים או עושים שיחות עם המנהלים בעבודה. עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין מוסמך על ידי לשכת עורכי הדין בישראל. בנוסף, עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין המתמחה ספציפית בנושא של תאונות עבודה - הוא מכיר את החוקים והדינים הנוגעים לתאונות עבודה, את התקדימים המשפטיים הרלוונטיים. כמובן שלעורך דין תאונות עבודה יהיה ניסיון בייצוג במשפטים ותביעות סביב תאונות עבודה. חשוב מאוד לפנות עוד בשלב מוקדם לעורך דין תאונות עבודה, כיוון שהוא יידע כיצד להגיד אם אכן מדובר בתאונת עבודה, ובהמשך יכווין אתכם על מנת שתתנהלו בצורה הטובה ביותר עבורכם. כל זאת על מנת שתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק. 

כיצד לבחור עורך דין תאונות עבודה?
בחרו עורך דין תאונות עבודה מוסמך ובעל ניסיון קודם בנושא תאונות עבודה. וודאו כי עורך הדין שייך למשרד שלא מייצג גם את חברת הביטוח של מקום העבודה או את מקום העבודה עצמו. זאת כדי להימנע ממצב של ניגוד עניינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה