יום שישי, 25 בנובמבר 2016

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה?


עורך דין תאונות עבודה מספק שירותי ייעוץ לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. התייעצות עם עורך דין תאונות עבודה חשובה כי היא מגלמת בתוכה מספר יתרונות משמעותיים. ראשית, חשוב להתייעץ עם עורך הדין כי הוא היחיד שמכיר לעומק את התחום של דיני עבודה. עורך הדין יכול להסביר ללקוח על הבדלים בין תאונות עבודה רגילות, תאונות עבודה שמוכרות על ידי המוסד לביטוח לאומי ותאונות שנובעות מנסיבות מיוחדות.


שנית, עורך דין תאונות עבודה מלווה את הלקוח מרגע קרות האירוע ועד לסיום ההתנהלות המשפטית בתיק. המשמעות היא ליווי אישי ומתן תחושת ביטחון גם ללקוחות שלא מכירים את לשון החוק. המעורבות של עורך הדין מונעת הוצאות מיותרות ועוגמת נפש, עוזרת להתמודד עם חקירות נגדיות של גופים מסוימים ויכולה לעשות את ההבדל בין כישלון בתיק לבין קבלת פיצויים על סך עשרות ומאות אלפי שקלים.
איך בוחרים עורך דין תאונות עבודה?
הדרך היחידה לנצל את היתרונות של עורך דין תאונות עבודה היא לבחור אותו בצורה נכונה. את זה ניתן לעשות רק אם מתייחסים לרקע המקצועי, לתחומי ההתמחות ולמוניטין של עורך הדין. כדאי למשל לאסוף כמה שיותר המלצות על שירותי עריכת דין ולא להתפתות לבחור בעורך הדין הראשון שפוגשים. במקביל, מומלץ לשאול את עורך הדין על הניסיון הספציפי שלו בתיקי תאונות עבודה. כך לדוגמא, לא כל עורך דין שמתמחה בדיני עבודה יכול לנהל בצורה מקצועית תיקים שקשורים ספציפית לתאונות עבודה.

לסיכום, יש הרבה שיקולים סביב בחירת עורך דין תאונות עבודה אך הם שווים את המאמץ. חשוב להתייעץ עם עורך הדין מוקדם ככל האפשר וליהנות מליווי מקצועי כבר מהרגע הראשון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה