יום שישי, 25 בנובמבר 2016

מה מאפיין טיול משפחות לפירנאים?



ברכס הרי הפירנאים יש שורה ארוכה של מסלולי טיול מיוחדים למשפחות. מסלולים אלו מתאפיינים בתכונות ספציפיות והם מיועדים לקהל יעד מגוון. ראשית, המסלולים בטוחים לטיול של הורים וילדים בטווח רחב של גילאים. אין סיבה לחשוש מפני טיול משפחות לפירנאים ותמיד ניתן לשלב אותו עם טיול ג'יפים. בנוסף, כיום יש טיולים מאורגנים שמתוכננים לפי צרכי המשפחה ובמחיר אטרקטיבי ונמוך מכפי שנהוג לחשוב.


 
שנית, המסלול החדש של טיול משפחות לפירנאים מתאפיין בשילוב בין אטרקציות וחוויות עוצרות נשימה. במסגרת המסלול אפשר בין היתר לקחת חלק בפעילויות רפטינג סוערות ומרגשות, להצטרף לתחרויות ופעילויות בפארק חבלים או להתנסות בירידה במורד נחל בעזרת חבלים ("קניונינג"). כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את התאריך המתאים ולגייס את בני המשפחה לטיול של פעם בחיים.

המלצות על טיול משפחות
כמובן שלא כל מסלול טיול על רכס הפירנאים מתאים לצרכים של משפחה ממוצעת. הסוד הוא להיערך מראש לטיול ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות. אפשר לקבל המלצות על טיולים מן הסוג הזה באמצעות אתרי האינטרנט שעוסקים בתחום התיירות, בעזרת חוות דעת של חברים ובני משפחה או דרך פורומים ורשתות חברתיות.

טיול משפחות לפירנאים הוא דרך מצוינת לבלות את הקיץ. לחילופין, משפחות שמגדירות את עצמן כחובבות סקי יכולות להגיע אליו גם בחורף. לכל אורך השנה יש מסלולי טיול ייעודיים שנחשבים בטוחים לחלוטין עבור משפחות. רכס הפירנאים מהווה מהבחינה הזו מקום מושלם לקייטנה משפחתית ולא כדאי לוותר עליו.

הורים לילדים יודעים עד כמה קשה לבחור יעד שעליו כולם מסכימים. הרי הפירנאים חוסכים חלק ניכר מעוגמת הנפש, כי הם מתאימים לכולם וקשה להישאר אדיש ליתרונות שלהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה