יום שבת, 3 בדצמבר 2016

בריכות לגינה



מה בודקים לפני שבונים בריכות לגינה?
לכל שלב בתהליך של תכנון ועיצוב בריכות לגינה פרטית יש משמעות מיוחדת. בשלב הראשון לדוגמא בודקים האם חומרי הגלם שבהם משתמשים לטובת בניית הבריכה אכן מתאימים למזג האוויר הישראלי. החומרים צריכים להיות עמידים לאורך זמן, להתמודד עם שחיקה טבעית של המים וגם להגן על התשתית של הבריכה מפני שמש, גשם ותנאי מזג אוויר סוערים לאורך השנה. בדיקת חומרי הגלם מתבצעת על ידי אנשי מקצוע והיא מגולמת בהצעת המחיר המקורית על בריכות לגינה פרטית.



בשלבים הבאים בודקים את העלות של הבריכה בהשוואה לתועלת הצפויה. המחיר של בריכות לגינה נקבע לפי העיצוב, הגודל וחומרי הגלם שבהם משתמשים. יש גם משמעות לתשתית המים והחשמל ולצורך בחיבור אמצעים מיוחדים. כדאי לתת עדיפות לבריכה שבה האחריות היא לכל החיים ולברר על עיצוב בהזמנה אישית.

בטיחות בבניית בריכות לגינה
כמובן שתמיד חשוב להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. בריכות לגינה חייבות להתאים לצרכי הלקוח ולגיל הממוצע של בני המשפחה. בניגוד לבריכה ציבורית או לבריכת קאנטרי שבהן יש צוות הצלה מיוחד, בבריכה הביתית הרבה תלוי בהכנה המוקדמת. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות ולבדוק היטב האם הבריכה עומדת בסטנדרטים הנדרשים מבחינת בקרת איכות. 

כמו כן, יש להתקין מדרך רגל בטיחותי מסביב לבריכה. התקנת המדרך היא חובה לפי תקנות התכנון והבנייה והיא מתבצעת במקביל לבניית הבריכה עצמה. באותה הזדמנות כדאי גם לבדוק את העומס על תשתית החשמל והמים, לוודא שאין פיצוצי צנרת ולהשתמש באביזרים מתאימים לטובת ניקיון הבריכה ושמירה על היגיינה.
לסיכום, בריכות לגינה נבנות בתהליך מורכב. את התהליך כדאי לעבור בליווי אנשי מקצוע עם ניסיון מתאים ורקע מוכח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה