יום ראשון, 5 במרץ 2017

בריכת שחייה



כיצד להגשים את החלום
אולי ישנם אנשים שבריכת שחייה זהו לא חלומם הגדול אך ללא ספק זהו משיפור משמעותי לבית, לילדים ובעיקר לחודשי הקיץ החמים. בריכת שחייה לא תצריך מכם הרבה מלבד עין ברשת האינטרנט וחיפוש אחר החברה והדוגמה המתאימה וכל מה שתצטרכו לעשות הוא להמתין עד שהבריכה תגיע. עם זאת, חשוב להבין שבריכת שחייה ביתית דורשת מכם תחזוקה ואמצעי בטיחות חשובים ואין לזלזל בהם. למרות הכול, יתרונות הבריכה עצומים ובריכת שחייה בחודש אוגוסט ככל הנראה תפדה כל שקל שהוצאתם עליה וככל הנראה לא תרצו לצאת מהבית.




עומק, אורך ורוחב
לפני שאתם מחליטים על סוג מסוים של בריכת שחייה ביתית תמדדו את הגודל של החצר שלכם. מן הסתם שהגודל של הבריכה צריך להיכנס אף חשוב להשאיר מקום גם לעמודים שתומכים בבריכה מהצד, ולהשאיר מקום לגינה עצמה כיוון שגינה שכולה היא בריכת שחייה לא תמיד תהיה משהו שנרצה. הדבר השני שצריך להתייחס אליו הוא העומק. בעיקר כאשר ישנם ילדים קטנים, העומק חייב להיות בטיחותי אפילו אם בכול פעם שייכנסו הם יהיו עם מצופים. גם לכם בתור מבוגרים חשוב העומק כיוון שיש אנשים שמעוניינים בבריכה עמוקה יותר שממש אפשר לשחות בה ויש בריכות שנועדו לישיבה עם כוס בירה. גם כמות האנשים שיכולים להיכנס בבריכה משמעותית בתהליך בחירת הבריכה, אם כבר קניתם בריכה אולי כדאי להשקיע מעט יותר ושנוכל לקרוא גם לחברים ולא רק להיכנס שלושה או ארבעה אנשים.

בריכה דורשת תחזוקה
בריכת שחייה ביתית תדרוש מכם תחזוקה לא מסובכת או תמידית. אסור לשכוח להחליף מים כיוון שהבעיה התברואתית יכולה לפגוע לכם בבריאות. בנוסף, הימצאות מסנן ומשאבת מים היא חובה וגם הכלרה של המים לפי הזמן הנדרש ולפי תקנות הבטיחות. זהו עניין מסכן חיים וכבר היו מקרים של הרעלות ומחלות כתוצאה ממים עומדים ולכן הנושא חייב להילקח לתשומת לבכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה