יום שני, 17 באפריל 2017

נזקקים



כיצד בדיוק מוגדרת נזקקות, ומהו בדיוק המצב הלא פשוט הזה?
כשאנחנו שומעים בחדשות או במדיה כזו או אחרת על אפשרויות שונות של תרומה לנזקקים, חשוב מאוד להבין בדיוק במה מדובר וחשוב מאוד להבין בצורה מלאה מהו בדיוק מצב של נזקקות. כפי שניתן להבין מהשם, מדובר במצב בו זקוקים למשהו – כאשר הדבר מתאר בדרך כלל מצבים של עוני קיצוני. במצבים שכאלה, המשפחה או האדם שמוגדרים כך לא יכולים להרשות לעצמם גם את הדברים שאנחנו לוקחים כמובנים מאליהם – מוצרי חשמל ורהיטים בסיסיים לבית, מוצרי מזון בשביל ארוחת שישי או בגדים לילדים. במצב כזה, חשוב לעזור ככל שרק ניתן.




כיצד אנחנו יכולים לגרום לשיפור בחייהם של נזקקים?
ישנן כמה וכמה דרכים בהם אנחנו יכולים לסייע ולשפר את המצב ואת החיים של נזקקים בחברה שבה אנו חיים. הדוגמה הראשונה היא כמובן תרומה – אנחנו יכולים לתרום מוצרי מזון, אנחנו יכולים לתרום רהיטים ובגדים ישנים, ואנחנו יכולים לתרום כסף לעמותות שונות שרוכשות מוצרים או שמעבירות את הכסף לנזקקים. בכל מקרה, התרומה היא חשובה ביותר ויוצרת שינוי ישיר ואמיתי בחיים של הנזקק. מעבר לכך, ניתן גם להתנדב בקהילה באוכלוסייה שכזו, בין אם מדובר בהתנדבות במסגרות כמו חלוקות מזון עירוניות, בתי תמחוי ובעמותות שונות המסייעות וזקוקות למתנדבים שיבצעו אריזה וכדומה.

תרומה של מוצרי מזון, בגדים, רהיטים או התנדבות – כולם חשובים ביותר
אם אתם רוצים לסייע לנזקקים, כל סוג של סיוע יכול לעשות שינוי גדול. בין אם מדובר בתרומה של מוצר בסיסי ובין אם מדובר בסיוע ובהתנדבות ואפילו באריזה של ארגז מזון – הכל בעל חשיבות עצומה והכל יוצר שינוי מידי ואיכותי בחיים של מי שזקוק לכך – ובכל מקרה יש בכם צורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה