יום שני, 17 באפריל 2017

ארונות הזזה - היתרון הסמוי של כל בית



כאשר ננסה לחשוב על אזורי הבית המעניקים לנו איכות חיים, אנשים שונים ויגיעו לתשובות שונות. יש היחשבו על הסלון המאפשר רביצה והתרגעות עם ספר או למול הטלוויזיה. יש שיחשבו על המטבח, ובישול משותף של ארוחה משפחתים. ישנם גם אנשים שמבחינתם- איכות החיים בבית תלויה בחדר השינה, במנוחה ובנעימות שהוא מסוגל לספק לנו. עם זאת, ישנו אזור אחד המספק לנו איכות חיים, ועם זאת רובנו נוטים לשכוח ממנו. מדובר בשטחי האחסון הביתיים. על פניו מדובר בתחום שאינו נוצץ או מרגש במיוחד, אך הדבר נובע בעיקר מחוסר היכרות עם התחום והאפשרויות שהוא מציע.
למידע נוסף על ארונות הזזה לחץ כאן.

כיצד תורמים שטחי אחסון חכמים לאיכות החיים בבית?
גם מבלי שנקדיש לכך מחשבה פעילה, קיום או חוסר בשטחי אחסון חכמים ואסתטיים ניכר מיד. על דרך השלילה, כאשר ניכנס לבית שאינו מאורגן עם מחשבה מנחה, נראה ריבוי של מגירות מבולגנות וארונות העולים על גדותיהם. במקרים כאלה נפגעת האסתטיקה הביתית, וספק אם בני הבית מצליחים למצוא את שחיפשו במהירות וביעילות הרצויים. לעומת זאת- כאשר ניכנס לבית מאורגן כהלכה, הדבר יהיה ניכר מיד בשקט שהוא מסדר. חפצי האחסון אינם גורמים לעומס ו"רעש" עיצובי שכן הם מכונסים ומסודרים בתוך ארונות הזזה. הדלתות הרחבות של הארון יכולות להיות מוסוות כקירות או להכיל אלמנט עיצובי התואם את האסתטיקה של החדר. בתים המשתמשים בארונות הזזה לאחסון יתאפיינו לרוב בתחושה פתוחה ומאווררת ובדגש על עיצוב נקי ונעים.




הזמנת ארונות הזזה- רק ממומחים
הבחירה בארון הזזה כפתרון אחסון ביתי משמעה ברוב המקרים שיפור איכות החיים והתחושה בבית. חשוב כי לזכור לארון פונקציה חשובה שהיא לא רק אסתטית. עליו להיות מאיכות גבוהה על מנת להחזיק חפצים רבים בבטיחות ולעמוד בשימוש יומיומי. משום כך, כאשר נחשוב על קניית ארונות הזזה טוב נעשה אם נפנה רק למקומות המתמחים בכך ויודעים להציג מיומנות טכנית ואיכות המלוות בניסיון בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה