יום שלישי, 23 במאי 2017

תקשור



מה זה תקשור
תקשור הוא שם כולל לכאורה בין בני אדם לישויות אחרות, שלא מוקבל לחשוב כי ניתן לתקשר איתן. כיום יש מספר לא קטן של מתקשרים, מעניקים יכולת הכוונה וייעוץ בנושאים שונים ומגוונים, מעניקים לאדם השואל את היכולת לממש את מלוא הפוטנציאל שלו על מנת שיחייה חיי אושר והצלחה. תקשור הינו יכולת של המתקשר או המתקשרת לקבל תשובות לשאלות בעזרת עולמות עליונים וגבוהים שלא תמיד פועלים לפי סדר ההיגיון . כיום ניתן לפנות למתקשרים בעזרת האינטרנט מבלי לקום מהכיסא ואף ניתן לקבל הכוונה וייעוץ דרך מענה טלפוני.




כיצד התקשור עובד
כיום כמעט ואין אדם שלא זקוק להכוונה בתחום מסוים, כמעט לכולנו יש שאלות ללא תשובה או ללא פתרון, מתקשר הינו אדם שפתוח מספיק ובעל ידע אשר נותן לו את היכולת לבקש עזרה ותשובה ממקומות גבוהים בעולם ומעולמות שאין אנו או המדע יכול להסביר, בכך מעניק המתקשר חוכמה וידע שיכול לעזור לנו למלא את חיינו באושר והצלחה. מתקשר טוב יעניק לנו תשובות לשאלות שלנו ומתקשר מומלץ יעניק לנו תשובות לשאלות שלא שאלנו, כאלה שלא ידענו שאנו רוצים לשאול בכלל, מתקשר יעניק לנו את הידע והיכולת להתמודד עם שאלות בעצמנו ואת הדרך להקשיב לקול הפנימי שלנו .

הכוונה ומענה לשאלות
ישנם לא מעט מתקשרים, אך לא כולם טובים ולא כולם מומלצים, כאשר אנו רוצים ללכת למתקשר יש לנו שאלות על הלב, עלינו קודם כל לכתוב את כל השאלות שמציקות לנו על דף נייר, את כל הדברים שאין אנו בטוחים בהם, עלינו להגיע מוכנים עם תהיות ושאלות, מתקשר טוב ילמד אותנו כיצד לענות על שאלות אלו בעצמנו ילמד אותנו את הדרך לשלמות ואמונה עצמית, ובכך את הדרך הנכונה להתמודדות עם הצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה