יום שלישי, 23 במאי 2017

עורך דין תאונות



נפגעתם בתאונת דרכים או עבודה? ייתכן ואתם זכאים לפיצויים
במידה ואתם או אחד מקרובי המשפחה שלכם נפגע במסגרת תאונת דרכים, תאונת עבודה או כל תאונה אחרת – ייתכן מאוד ואתם זכאים לקבל פיצוי כספי בהיקף נרחב. תאונות דרכים או עבודה עלולות לגרום לנזקים רחבי היקף – החל מנזק בריאותי ורפואי, דרך אובדן כושר עבודה, נזק אסתטי, וחלילה גם למוות. עורך דין מומחה בתחום יוכל לייעץ לכם כיצד לקבל פיצויים אלו.




עורך דין מומחה לתאונות יסייע לכם בהגשת התביעה
כל אחד מתחומי המשפט בישראל מחייב בקיאות עמוקה בחוקים הרלוונטיים לו. לפיכך, רק עורך דין מומחה לתאונות יוכל לסייע לכם בצורה הטובה ביותר למצות את סיכויי הגשת התביעה, וכך להגדיל את הסיכוי כי תקבלו פיצויים בגובה המגיע לכם. עורך דין תאונות יכול להיות בעל ניסיון ספציפי בתאונות דרכים, תאונות עבודה, נזקי גוף, מקרים של רשלנות רפואית ועוד. מומלץ לבחור עורך דין תאונות אשר מתמחה באופן מיוחד בתחום בו אתם מבקשים להגיש את תביעתכם. זוהי הדרך הטובה ביותר כדי להעלות למקסימום את סיכויי הזכייה בתביעה העתידית שתוגש.

בתור התחלה – קובעים פגישת ייעוץ עם עורך דין מומחה
בשלב ראשון, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית עם עורך דין תאונות מומחה. במהלך פגישת הייעוץ הזו תוכלו לגולל בפני בעל המקצוע את כל פרטי המקרה וכן להציג מסמכים מרכזיים אשר נראים לכם רלוונטיים (במידה וישנם). עורך הדין יבצע הערכה ראשונית בהתבסס על פרטי המקרה ועל סמך כך ייעץ לכם האם אכן כדאי להגיש תביעה לקבלת פיצויים. לא בכל מקרה של תאונה או רשלנות הגשת התביעה משתלמת וכדאית, ולכן מומלץ להיוועץ בעורך דין מנוסה בטרם קבלת ההחלטה. במידה ויוחלט כי כדאי להגיש את התביעה, עורך דין תאונות ילווה אתכם לכל אורך התהליך הבירוקרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה