יום שלישי, 23 במאי 2017

בדיקת התאמה זוגית



איך מבצעים בדיקת התאמה זוגית?
בדיקת התאמה זוגית יכולה להתבצע במגוון דרכים. ניתן לערוך את הבדיקה על פי מחשבון נומרולוגי של שמות פרטיים ושמות משפחה של בני הזוג, או לחילופין על פי תאריכי לידה ותוך התייחסות להשפעות מתחום האסטרולוגיה. מנגד, לא כולם יודעים מה הזמן הנכון לבצע את הבדיקה או באיזה אופן להשתמש בממצאים שלה.

בדיקת התאמה זוגית מבוצעת במסגרת ייעוץ נומרולוגי אישי של אנשי מקצוע או באופן עצמאי. אם בוחרים לבצע את הבדיקה תוך כדי התייעצות עם אנשי מקצוע, ניתן לשלב גם בדיקה נומרולוגית מקיפה יותר של החיים האישיים. לחילופין, בבדיקה שמבוצעת באופן עצמאי הדגש הוא על שימוש בכלים כמו מחשבון אהבה שמופיע באתרי אינטרנט.




מתי כדאי לבצע את הבדיקה?
כדאי לבצע בדיקתהתאמה זוגית לפני תחילת מערכת יחסים רומנטית. אפשר לערוך את הבדיקה מיד אחרי פגישה ראשונה עם בן או בת זוג, או להמתין כמה שבועות עד שנראה שמערכת היחסים עולה על מסלול קבוע יותר. ההחלטה באיזה שלב לבצע את הבדיקה היא כמובן של בני הזוג. עם זאת, חשוב לזכור שהבדיקה עצמה לא מחייבת את הצדדים והיא מהווה אינדיקציה כללית בלבד. מחשבון שמבוסס על תורת הנומרולוגיה הוא לא הגורם הבלעדי להצלחה בקשר הזוגי ואין לראות בתוצאותיו החלטה מוגמרת.
ניתן לבצע את הבדיקה גם בעיצומה של מערכת יחסים קיימת. הבדיקה מומלצת עבור בני זוג נשואים ששוקלים לפרק את התא המשפחתי ולצאת לדרך חדשה, היא מתאימה למי שלא בטוח בחוזק הקשר הנוכחי והיא יכולה לעזור בהתמודדות עם פחדים וקשיים. גם במקרים האלה בדיקת התאמה היא דרך מצוינת להיעזר בתורת הנומרולוגיה כדי לנבא את סיכויי ההצלחה של הקשר בטווח הקצר והארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה