יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

מדיום מתקשרת



מדיום מתקשרת – הדרך להיוועץ בכוחות היקום הנסתרים
מדיום מתקשרת הנה אשת מקצוע בעלת כוחות על-טבעיים חזקים ומיוחדים. המדיום יודעת כיצד ליצור קשר עם כוחותיו הנסתרים של היקום – מדריכים רוחניים, נשמות של יקירים שנפטרו, מלאכים ואלים, אנרגיות גולמיות וכו'. ישנן דרכים רבות ושונות לבצע את מלאכת התקשור, למשל באמצעות חפצים, סמלים, טקסים, היפנוזה וטראנס. כל מדיום מתקשרת פועלת בצורה מעט שונה, כך שחשוב לבחור באשת מקצוע אליה יש לכם חיבור – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית.



במה תוכל לסייע לכם מלאכת התקשור של המדיום?
לפגישת תקשור ניתן להגיע לאור מגוון רחב של סיבות ובעיות. לעיתים האדם הפונה יודע בדיוק מה מעסיק אותו, למשל כאשר מדובר בשאלה ספציפית נקודתית בתחום מסוים בחייו (האם להתפטר ולהחליף נתיב קריירה? האם להציע נישואין לבת זוגתי הנוכחית?). במקרים אחרים אין האדם יודע מהי הבעיה הנקודתית, אלא חש כי הוא תקוע ואינו מרוצה בחייו. גם במקרים כאלה יכולה מדיום מתקשרת לסייע, ולהציע את הרמזים שהישויות הנסתרות מספקות דרכה. 

כיצד להתכונן לפגישה ראשונה עם מדיום מתקשרת?
לקראת הפגישה הראשונה עם מדיום מתקשרת אין כל צורך לבצע עבודת הכנה מייגעת. הרי בדיוק לשם כך אתם נעזרים בשירותיה – כדי להצליח לעשות סדר בשאלות ובלבטים שמעסיקים אתכם, ומן הסתם ראשכם מעט מוצף ומבולבל. עם זאת, מהבחינה הרגשית-רוחנית חשוב בכל זאת לעשות הכנה מסוימת. כדי לאפשר לתקשור להיות אפקטיבי ומועיל, יש להגיע אליו עם ראש פתוח ועם גמישות מחשבתית. רק כך תוכלו להאזין לעצות שמספקים למתקשרת אותם כוחות אנרגטיים עליונים. נסו לקחת לעצמכם מעט זמן כדי להיכנס לאווירה המתאימה בטרם הפגישה הראשונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה