יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

חדר שינה מעוצב להורים



הורים לילדים צריכים לפנק את עצמם עם חדר שינה מעוצב. חדר השינה הוא בסופו של דבר אחד המקומות החשובים ביותר בבית, כי אליו ההורים נכנסים כדי להירגע, לנוח ולהתרענן. חדר שינה מעוצב ברמה גבוהה משדרג את איכות החיים של הורים לילדים ויכול לסייע להם להירדם בלילה. כמו כן, לעיצוב של חדר השינה יש השפעה על ערך הנכס. המשמעות היא שבאמצעות השקעה חד פעמית באמצעות עיצוב או שיפוץ של חדר השינה ניתן להעלות את ערך הבית בעשרות אחוזים.

השאלה היא מהם כללי המפתח עבור עיצוב חדר שינה להורים ועל מה אסור לוותר. בראש ובראשונה, הטיפ החשוב ביותר הוא לנסות לשלב בין פונקציונאליות ואסתטיקה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, עיצוב איכותי לא נמדד רק לפי פרמטרים אסתטיים. העיצוב צריך להפוך את חדר השינה למקום שנעים ונוח לשהות בו לאורך זמן, גם אם מדובר בהורים לילדים או בשוכרי דירות פרטיות.

כמה עולה לעצב חדר שינה?
כדאי להגדיר את מסגרת התקציב עבור חדר שינה מעוצב ולא לחרוג ממנו. הגדרה של מסגרת התקציב חשובה כי היא מאפשרת להורים לקבוע סדר עדיפויות ברור. בעזרת התקציב ההורים יכולים להחליט כיצד לרהט את חדר השינה, איזה גופי תאורה לשלב לצד או מעל המיטות ומה להכניס אליו מבחינת פתרונות אחסון.




כיום כבר לא נהוג להתפשר על חדר שינה מעוצב כי ידוע שמדובר בחלק בלתי נפרד מהבית. מהבחינה הזו אין הבדל בין הורים לילדים לבין שוכרי דירות או מעצבי פנים, כי חדר השינה הוא תמיד החלל הכי אינטימי וחשוב. בעזרת העיצוב ניתן לשדרג את חדר השינה ולחסוך בהוצאות על שיפוץ רחב היקף גם בדירות שנחשבות יחסית ישנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה