יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

שלבים בתהליך בניית בריכת שחיה



בניית בריכת שחיה היא חלק מתהליך ארוך שמחייב הקפדה על מספר שלבים. כל שלב בתהליך חשוב כי הוא קובע את החוזק של הבריכה ואת העמידות שלה בפני נזקים. בשלב הראשון מגדירים את אופי השימוש בבריכה, את מספר המשתמשים ואת השטח שעליו בונים אותה. ההבדל העיקרי הוא בין בניית בריכה על שטח עפר לבין בניית בריכה על שטח שכרגע מרוצף באבן. בנוסף, יש להבחין בדרישות השונות בין בניית בריכת שחיה בבית פרטי לבין הקמת בריכה במקום ציבורי.

בשלב השני ולאחר שמגדירים את המאפיינים הכלליים של בריכת שחיה ניתן להשיג עבורה את האישורים הנדרשים. השגת האישורים מבוצעת מול העירייה ותוך התייחסות לשיקולים כמו הנדסה, אדריכלות, אינסטלציה, סניטריה, חשמל, היגיינה וכן הלאה. חברה מקצועית שמתמחה בנושא של בניית בריכת שחיה יכולה ללוות את הלקוח מהצעד הראשון ולמנוע עיכובים בפרויקט.

כמה עולה לבנות בריכת שחיה?
עם תום קבלת האישורים ניתן לקבוע תקציב ולוח זמנים מסודר עבור בניית בריכת שחיה. העלות של בניית בריכה נקבעת לפי הגודל במ"ר, העיצוב והדרישות המיוחדות של הלקוח. יש פערים של עשרות אחוזים בין בניית בריכות נוי לבין בריכות שחיה פרטיות, ודרישות מסוימות שרלוונטיות לבריכות בבתים פרטיים אך לא קיימות בבריכות ציבוריות או במתחמי נופש של בתי מלון.



בשלב האחרון בונים את הבריכה בפועל ומבצעים התאמות, שינויים ובדיקות. מוודאים שהבריכה אטומה לחלוטין וממלאים אותה מספר פעמים במים. עם תום הבדיקות ניתן להתחיל בשימוש שוטף בבריכה, אך רק על בסיס הוראות ההיגיינה. יש לדאוג לתחזוקה של הבריכה מבחינת הוספת כלור וניקיון ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות. כך נהנים מהבריכה ושומרים עליה היטב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה