יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

כך תשדרגו אירוע בתוך לופט



לופט הוא חלל תעשייתי שעבר הסבה למגורים ובזכות התקרות הגבוהות והמקום הפתוח יכול גם לשמש להפקת אירועים. אפשר להשתמש בלופט לטובת הפקת סוגים שונים של אירועים, כמו למשל מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת, ערבי גיבוש, אירועים עסקיים וגם אירועים פרטיים כמו חתונה וברית. עם זאת, לא כל לופט מציע את התנאים המושלמים לאירוע ויש מקרים שבהם כדאי לדעת איך לשדרג את המקום הקיים.
הדרך הכי טובה לשדרג לופט בתוך לופט היא לעצב אותו בצורה נכונה. העיצוב צריך להתאים לסוג האירוע ובעיקר להעביר את המסר הנכון. באירועים פרטיים אפשר למשל לקשט את הקירות עם תמונות של בעל האירוע ובני המשפחה, בעוד במסיבות רווקים ורווקות נהוג להשתמש בקישוטים מיוחדים שמכניסים את האורחים לאווירה הנכונה. בנוסף, כדאי להתייעץ עם בעלי הלופט ולשאול על אבזור שיכול להתאים לאופי האירוע ולכמות המוזמנים.



כמה אנשים מגיעים לאירוע שלכם?
מבחינת הפקה, השיטה הבדוקה לשדרג אירוע שמתקיים בתוך לופט היא לדאוג להזמנת כמות מדויקת של אורחים. רצוי לקבל אישורי הגעה של אורחים ולא לחכות לרגע האחרון בשביל לבדוק האם הם מתכוונים להופיע. את אישורי ההגעה מקבלים עוד לפני שמזמינים לופט וכך יודעים גם איך לעצב אותו.
מי שיודע כמה אנשים צפויים להגיע לאירוע שלו יכול לעצב את הלופט בצורה ספציפית. אפשר לשדרג את האירוע בעזרת הזמנת לופט גדול לאירוע של מאות מוזמנים, או לשמור על אווירה אינטימית יותר בעזרת השכרת לופט קטן לאירוע של כמה עשרות אורחים בלבד.
בשורה התחתונה, לופט משודרג הוא מקום שבו האורחים והמוזמנים רוצים לבלות עד השעות הקטנות של הלילה. כדאי לתת עדיפות ללופט איכותי ולא להתפשר על המחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה