יום שבת, 23 בדצמבר 2017

מדוע כדאי לשכור חברת ניקיון?



אם אתם בעלי משרד או אחראים על מוסד ציבורי כלשהו, אתם כבר ודאי מבינים שניקיון של המרחב שבאחריותכם הוא הכרח ולא פריבלגיה. כולנו כבני אדם בחברה המודרנית מעוניינים לשהות במרחבים נעימים ובטוחים, כאשר הניקיון הוא כידוע אחד הגורמים המרכזיים ליצירת מרחבים כאלו. הנחה זו תקפה הן לבתים פרטיים, הן למקומות עבודה בהם אנו שוהים שעות רבות בכל יום והן לבתי עסק שברצונם ליצור אווירה נעימה עבור הלקוחות הנכנסים והיוצאים מהמקום. ניקיון אמיתי הוא לא רק לטאטא ולשטוף את הרצפה פעם בשבוע. ניקיון אמיתי הוא ניקיון מקצועי, המתבצע בתדירות גבוהה ועל ידי אנשי מקצוע – וזו הסיבה מדוע אתם זקוקים לחברת ניקיון.




כיצד לבחור חברת ניקיון?
כמות חברות הניקיון כיום בישראל היא עצומה ונראה כי רובן מציעות פחות או יותר את אותו השירות. זה אמנם נכון באופן עקרוני וההבדלים בין חברות ניקיון בפועל אינם גדולים, אולם בבואכם לבחור חברת ניקיון, עליכם לבדוק מספר פרמטרים לפני שתגיעו להחלטה על חברת ניקיון ספציפית. ראשית, עליכם לוודא כי החברה מציעה שירותי ניקיון באזור מגוריכם, בשעות הנוחות לכם ובתדירות הרצויה מבחינתכם. שנית, עליכם לבחון את איכות הניקיון שתקבלו בסופו של דבר. איכות זו אפשר לבחון בהגדרת "תקופת ניסיון" לחברה שבחרתם, בבדיקה של חומרי הניקיון שמציעה אותה חברה, בבירור הותק של אנשי הניקיון של החברה ובקבלת המלצות ספציפיות על חברה כזו או אחרת.

בדיקה פיננסית
כמובן, כמו בכל רכישה ובחירה בחיים, יש לשקול לא רק את זמינות השירות ואיכות הניקיון אלא גם את הצעת המחיר עבור השירות. בחירה חכמה היא לאו דווקא בחירה בחברת ניקיון הזולה ביותר, אלא בחירה כזו שבה היחס בין ההשקעה הכספית לבין התמורה הוא הגבוה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה