יום רביעי, 30 במאי 2018

ניקיון דירה מקבלן


דירה חדשה? תתחדשו?
רבים בישראל עובדים קשה מאוד על מנת להגיע לשלב בחייהם שבו יוכלו לקנות דירה חדשה מקבלן. זהו חלום ישראלי שלא כולם זוכים לממש ורבים מאתנו עובדים שנים רבות בכדי להגיע לרגע הזה. לא הייתם רוצים שהרגע שבו אתם נכנסים לדירה החדשה יהיה רגע מרגש שייחרט בזיכרונכם כל החיים? האם כאשר אתם מדמיינים את הרגע הזה אתם חושבים על ריח של צבע טרי ודירה נקייה ונעימה או על ריח של חומרי בנייה עם שכבת אבק על הרצפות וכתמי צבע על החלונות? בכדי שרגע הכניסה לדירה החדשה יהיה מושלם, מומלץ ביותר להזמין מבעוד מועד שירות של ניקיון דירה מקבלן.



כיצד מזמינים שירות ניקיון?
רובנו מנקים את הבית בשגרה בעצמנו או מעסיקים מנקה עבור משימה זו. ניקיון דירה חדשה הוא סוג ניקיון אחר שדורש מיומנות גבוהה הרבה יותר. לא מדובר רק על ניקיון הרצפות הרגיל במים וסבון אלא בשימוש בחומרי ניקיון חזקים יותר לניקוי יסודי של כל שאריות הבנייה והצבע מכל מקום. כידוע, אחרי בנייה של דירה חדשה מצטבר בה לכלוך רב ואותו יש להסיר לפני שאתם מגיעים אליה. תוכלו להתקשר לאחת מחברות הניקיון באזור מגוריכם ולבקש צוות ניקיון ייעודי וייחודי עבור ניקיון דירה מקבלן. וודאו מראש מה בדיוק כולל השירות וכמה עובדי ניקיון אמורים להגיע ומתי.

ערכו סקר שוק
כמו בכל קנייה חכמה, גם בנושא של ניקיון דירה מקבלן על ידי צוות של חברת ניקיון, מומלץ לעשות סקר שוק לפני שאתם מזמינים את השירות מחברה ספציפית. השוו מחירים בין החברות השונות ואת התמורה שאתם עתידים לקבל עבור אותו המחיר ונסו לחפש המלצות רלוונטיות של אנשים שכבר רכשו את השירות מהחברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה