יום רביעי, 27 ביולי 2011

קריסטלים


קריסטלים

קריסטלים הם אבנים שנוצרו בטבע ויש להם סגולות מיוחדות.רבים משתמשים באבני הקריסטלים כדי לרפא מחלות או כדי לחזק חלקים חלשים באני הפנימי, לקבל כוח ועוצמות שיעזרו לנו  במהלך החיים.

קריסטלים – חמישה דברים שחשוב לדעת

לכל אבן קריסטל יש את התכונות הייחודיות לה. באופן טבעי אנחנו נמשכים לאבנים  המבטאות את התכונות החסרות בנו . אם אנו, למשל, סובלים מבעיות תקשורת עם הסביבה ועם החברים , נימשך לאבני קריסטלים המספקים תכונות של תקשורת טובה. אם נחוש עייפים וקצת מותשים, נימשך לאבנים המעניקות תחושה של חוזק ואנרגיות טובות.

בכל תקופה בחיינו אנו נמשכים לאבנים אחרות. אנו בוחרים קריסטלים לפי המצב שבו אנו נמצאים. כאשר אנו בתקופות לחץ נימשך לאבן קריסטל אחת ואילו בתקופה רגועה נימשך לאבן אחרת.

את האנרגיה הטמונה באבני הקריסטל אפשר לספוג באמצעות החזקתם ביד שמאל,  יד שמאל היא היד המקבלת את האנרגיה. באמצעות קריסטלים נועל לעשות מדיטציה וטיפולי הילינג.

תורת הפאנג שואי משתמשת באבני הקריסטלים לטיהור ולעידוד זרימה חיובית של אנרגיות טובות. קריסטלים המונחים באזור אנרגטי בחדר, ימשכו למקום אנרגיות חיוביות.

קריסטלים הם כלי עזר מצוין לאבחון ולטיפול במצבי מצוקה נפשיים . מטפלים נפשיים רבים מתחומים שונים משתמשים באבני הקריסטל ככלי עזר יעיל במהלך הטיפולים.



קריסטלים – על משמעות הצבעים

 אבני הקריסטלים מאופיינות בצבעים שונים, לכל צבע יש משמעות מיוחדת.

 צבע אדום מסוגל ליצור אנרגיות חיוביות ולחדש את תאי הגוף. קריסטלים בצבע אדום מתאימים לאנשים בעלי להט וטמפרמנט גבוה המחפשים רוגע ושלווה.

צבע הכתום הוא צבע היוצר איזון במערכת העיכול .צבע זה מתאים למי שסובל מבעיות במערכת העיכול ומאפשר גם "עיכול נפשי" של מאורעות מסעירים בחיינו.

הירוק הוא צבע המיועד לריפוי הגוף. ירוק הוא צבע המסמל התחדשות בטבע. כאשר אנו סובלים מבעיות גופניות, כדאי לבחור באבן קריסטל בצבע ירוק ולינוק ממנה אנרגיות המסייעות לריפוי.


צבע כחול הוא צבע המסמל חוכמה ושכלתנות. קריסטלים ואבני חן בגוון כחול מסייעים  לנו לרכוש הבנה צלולה ומחשבה מפוקחת . קריסטלים בצבע כחול מיועדים גם לאנשים העוסקים בקבלת החלטות  חשובות, האבן מסייעת להם להבין את הבעיה והקיף אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה