יום ראשון, 10 בפברואר 2013

עיטוף משאיות



פרסום יעיל וחסכוני
מגוון אמצעי השיווק בעידן המודרני הוא רחב ביותר, על כך אין כל עוררין. מבחינת מנהלי השיווק ומקבלי ההחלטות מדובר במגוון רחב מידי לעתים קרובות. הרי בסופו של יום הם אלה אר צריכים לקבוע מה היא הדרך הנכונה, המועילה והחסכונית ביותר על מנת להגיע לקהל יעד גדול ככל הניתן. הם צריכים לקבוע האם פרסום בטלוויזיה או בעיתונות יעשה את העבודה עבורם, או שעליהם לפנות ללוחות המודעות ושלטי החוצות. לחלופין, הם יכולים להעזר באחת מן האפשרויות הפשוטות והחסכוניות יותר – עיטוף משאיות.

חשיפה רבה במינימום מאמץ לבית העסק
עיטוף משאיות הוא כלי פרסומי מצוין לכל הדעות והמודעות אליו גוברת עם השנים. הצמדת פרסומת למשאית משתלמת יותר מכל שלט חוצות כזה או אחר שעלותה גבוהה מאד באופן טבעי, שכן המשאית חוצה מרחקים ארוכים במהלך יום עבודה וכך חושפת קהל יעד גדול מאוד למוצר או למותג בו מדובר. באמצעות עיטוף משאיות ניתן להעביר מסר פרסומי ייחודי לנהגים החולפים על פני המשאית בכביש ולהולכי רגל הנתקלים במודעה ברחובות הערים.



פרסום קצר וקולע
היתרון הגדול של עיטוף משאיות הוא התנועה הרבה של המשאית במהלך היממה והחשיפה העצומה שלה למגוון רחב של קהלי יעד שונים אשר פוגשים בה בכבישי הארץ. זה הוא בוודאי גם האתגר הגדול של המפרסמים. בעלי המכוניות מרוכזים יותר בסביבה כאשר הם נוהגים, כך שהם מבחינים בפרסומת כחלק טבעי ממנה ועל כן חשוב כי המסר יהיה קצר, קולע ומדויק ביותר. טקסטים קצרים ואותיות גדולות ובולטות – לצד תמונה מושכת עין – יעשו את העבודה היטב, גם עבור הנהגים האחרים וגם עבור הולכי הרגל.

תפוצה רחבה בעלויות נמוכות
קהל היעד הנחשף לפרסום באמצעו עיטוף משאיות הוא רכב, כאמור. כאן טמון היתרון העיקרי הנוסף של עיטוף משאיות ככלי שיווק – העלויות שלו נמוכות יותר. שלטי חוצות, שטחי פרסום וכלים שיווקיים נוספים דורשים עלויות גבוהות יותר ולרוב מדובר בעלות קבועה יחסית. עיטוף משאיות כרוך בעלות נמוכה וחד פעמית. השילוב החשוב בין תפוצה רחבה לעלויות נמוכות הוא השילוב המנצח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה