יום רביעי, 4 בפברואר 2015

הפקות אירועים



אם החלטתם להתחתן ואתם רוצים שהחתונה שלכם תהייה אירוע שהרבה מהאורחים לא ישכחו, כדאי יהיה להתחיל להפיק את החתונה כבר עכשיו. העניין הוא שלא מדובר על אירוע שקל להפיק, ולכן כדאי לכם גם לשקול את הפניה אל חברת הפקות אירועים. חברות שנותנות שירות בתחום של הפקות אירועים אלה חברות שיש להן הרבה מאוד ידע בנושא הזה, מה שאומר שהן יכולות להפוך כל אירוע למיוחד במינו.

בוחרים את החברה הכי טובה שיש
על מנת שתוכלו לבחור חברת הפקות אירועים שממנה תרצו לקבל את השירות של הפקת החתונה שלכם כדאי תחילה לברר מה מציעה החברה. לא כל אותן חברות של הפקות אירועים יכולות להציע לכם את הטוב ביותר, ואין ספק שאם אתם כבר מחפשים חברה ורוצים להפיק את החתונה שלכם בצורה רצינית הרי שעדיף לקבל את השירות הכי טוב שיש.




מחירי השירות
הדבר הנוסף שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם מחליטים לאיזו חברת הפקות אירועים אתם רוצים לפנות, זו שאלת המחיר. זה שמדובר על שירות חשוב שיוכל להשפיע מאוד על הצלחת האירוע שלכם זה נכון, אך לא בטוח שבגלל זה כדאי לכם לשלם מחירים מופקעים. לכן כדאי לפנות אל כמה חברות של הפקות אירועים כדי לברר את המחירים וכדי לבחור את החברה שמתאימה לכם גם מבחינה המחיר.

תיאום ציפיות
לבסוף, כדאי לכם גם לתאם ציפיות עם החברה שממנה אתם מקבלים שירותי הפקה. זו הדרך היחידה שבה גם אתם וגם נותני השירות יוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהייה מושלמת, וזה בהחלט כדאי. אם תתאמו ציפיות תדעו מה מצפה לכם ומה כולל השירות וכך תצאו הרבה יותר מרוצים מכל החוויה הזאת, וזה מגיע לכם.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שכאשר מדובר בהפקת אירוע, קודם צריך לשים לב לאיזה סוג אירוע עושים. לאחר מכן כמות האורחים המוזמנים.
    אני ואשתי רצינו לעשות חתונה קטנה (עד 250 אורחים), רצינו גם לעשות את זה בחיק הטבע ולא לעשות באולם או גן אירועים. החלטנו שאנחנו שוכרים קיטרינג שגם יהיה אחראי על התפאורה וסידור המקום, החברה הגיע כמה ימים לפני לראות מה צריך וכמובן שכמה שעות לפני האירוע כדי שהכל יהיה מתוקתק.
    הזמנו קראוון שירותים 4 תאים נייד, החברה הגיע מספר שעות לפני האירוע הקימה את הקרוואן, חיברה את הרמקולים ואת המים ומיכל מים נוסף למקרה הצורך. לאורך כל האירוע היה עובד של החברה שדאג לכך שהשירותים יהיו נקיים ולאורחים יהיה נעים להיכנס פנימה. הרבה אורחים שאלו אותנו על החברה הזאת וגם ראינו אותה באירועים נוספים של חברים שלנו. השירות שלהם היה מדהים.
    כמובן שהזמנו די ג'י ובר משקאות. שההקמה שלהם היתה פחות קשה מהשאר. היה אירוע מדהים, כל עוד מתכננים את האירוע כמו שצריך לא משנה איפה תעשו אותו האירוע יהיה בלתי נשכח.

    השבמחק